Закарпатські "пересічники" сьогодні збираються під стінами ОДА, однак не мають особливої підтримки
Початок зборів о 18.00 біля входу до Закарпатської ОДА.
Водночас наводимо думку мешанця Закарпатця, еколога Генріха Розмана про те, чому "пересічники" не мають переважної підтримки суспільства.
Останнім часом так звані "пересічники" постійно перебувають у центрі скандалів. То вони кордон блокують, то намагаються самостійно ламати турнікети на кордоні.
Відразу хочу зазначити, що я є власником автомобіля зі словацькою реєстрацією. Так, мені некомфортно щоп’ять днів перетинати кордон. Але я не підтримав акцію “пересічників», бо ясно усвідомлюю, що це не проблема держави йти мені на поступки у цьому питанні. І дуже популярно спробую пояснити чому.
Все базуватиметься на порівнянні. Одже, є громадяни України, які беруть частину своїх заощаджень і йдуть в Україні в салон або на авторинок і купують там автомобіль. У випадку автосалону частина грошей йде на покриття вартості автомобіля, частина грошей залишається в салоні, із яких буде оплачено заробітну плату співробітникам (громадянам України), частина піде на податки в українські бюджети, з яких платять пенсії та зарплати бюджетникам і частина піде на покриття (української) комуналки.
Потім громадянин України ставить автомобіль на реєстрацію і сплачує мито та відповідні збори. Це така собі компенсація за експлуатацію українських доріг та шкоду екології, а також наповнення українського бюджету. Потім громадянин України купує страхові поліси в українських страхових компаній і ці гроші також залишаються в Україні.
Що стосується авторинку, то гроші за проданий старий автомобіль отримає такий же громадянин України, який за них купить або новий автомобіль, або щось, що йому потрібно для господарства. Автомобіль цей так само буде ставитися на реєстрацію тут в Україні з виплатою тих таки митних, екологічних та дорожніх зборів.
А тепер візьмемо «пересічника». Він вивозить гроші з України і віддає їх закордонному власнику автомобіля. Іноземець бере ці гроші і купує собі або новий автомобіль у себе в країні, або несе їх в свої банки чи свої магазини. Автомобіль перереєстровується на нового власника там за кордоном і відповідні платежі залишаються там. Страхові поліси на автомобіль також робляться за кордоном. Тобто, наш «пересічник» збагатив іншу країну і ввіз старий автомобіль в Україну, де буде користуватися нашими дорогами і псувати тут повітря. При цьому «пересічник» не сплатив в Україні жодного мита та платежу.
Старі автомобілі за кордоном дешевші, бо чим старший автомобіль, тим більші екологічні вимоги і більші екологічні збори. Аж до повної заборони експлуатації з відповідною дорогою утилізацією. У нас можна їздити хоч на металобрухті. Ніхто не перевіряє викиди. Навіть техогляди у нас відмінені.
А тепер про акції. Той таки «пересічник» бунтує, бо йому не подобається їздити кожні 5 днів на кордон. Тобто, він не інвалід, не голодний, а просто набридло їздити. Не внісши в скарбницю держави жодної копійки, він вимагає для себе преференцій. А десь сидять дяді-політики, які моніторять «невдоволених», щоб потім використати цих людей для протестних рухів і власного політичного піару. Ці дяді виходять на найбільш буйних «пересічників», одягають на них футболки з партійною символікою, дають прапори в руки, трохи грошей на обіди і обігрів і відправляють блокувати державний кордон.
Кордон, а не будівлі чиновників. Щоб більше шуму і вихлопу.
При цьому інший громадянин України, купив у якогось українця керамічної глини, зліпив глечики і хоче повезти їх продати за кордон, щоб привезти звідти грошей до себе в Україну, щоб тут годувати родину, тут купувати речі, платити комуналку. Але цей громадянин України не може виїхати за кордон, бо його заблокували трутні з політичною символікою, які колись вивезли за кордон гроші, ввезли в Україну екологічно шкідливий металобрухт на колесах і зараз вимагають для себе ще вигоди.
Через свою особливість розташування Ужгород перебуває на другому місці по забрудненню повітря. Місто в невеличкій ямі і тут немає протягу, який би поганяв повітря. А ще у нас найбільше автомобілів на душу населення. А ще в Закарпатті близько 40 тисяч автомобілів із закордонною реєстрацією. Їх купили за кордоном задешево, бо там вони не відповідають екологічним нормам. І тепер ці автомобілі задимлюють наші міста та села.
Я усвідомлюю, що придбавши автомобіль за кордоном, не приніс жодної користі своїй країні та громаді. Тому мені б було просто соромно ще щось вимагати від держави, тому я чемно щоп’ять днів перетинаю кордон. Але, на жаль, так думають не всі. І через таких провокаторів тепер я ще повинен перетинати й кордон сусідньої країни. Дуже шкода.
За матеріалами ПроЗак
-->
До теми
- «Із трьох пострілів своєї гармати ми знищили ворожий «Ураган» на ходу…» Історії з фронту від 128-ї бригади
- Сержанти Національної гвардії відпрацьовують техніку ведення бою
- «Снаряд від ворожої БМП ліг якраз у те місце, де я збирався лягти, – мене врятували якісь 2-3 секунди…». Історії з фронту від 128 бригади
- «Під час штурмів розумієш, що або ти, або тебе. Ну, я молодший, спритніший, то перший встигав…». Історії з фронту 128-ї бригади
- Закарпатські синоптики: літо 2023 року видалось незвично вологим та помірно теплим
- Ужгородські школярі отримали грамоти від Валерія Залужного
- У Мукачеві домагаються тримання під вартою замість домашнього арешта для підозрюваного в торгівлі боєприпасами
- Ужгородські патрульні оперативно супроводили авто, у якому перебував чоловік із сильною кровотечею
- Ремонт мосту через річку Тересва триватиме близько року, — голова Закарпатської ОВА Віктор Микита
- Між Закарпатським обласним музеєм та УжНУ підписано договір про співпрацю
- На Закарпатті урочисто відкрилася перша цьогорічна табірна зміна міжнародного дитячого центру «Артек»
- На Закарпатті пройшли стажування курсанти військових навчальних закладів МВС
- На Закарпатті заборонили відвідувати ліси і в’їжджати до них на транспортних засобах
- Ясінянську громаду відвідала делегація Пардубицького краю
- Близько 150 волонтерів долучилися до чергового екопікніка на "Березі Закарпатського моря" (ВІДЕО)
- У літньому таборі «Арніка», що на Воловеччині, педагоги ПАДІЮНу провели для дітей майстер-класи
- На Закарпатті відкрили нове модульне містечко (ВІДЕО)
- Повалені дерева та затоплені вулиці. Наслідки грози в Ужгороді
- Закарпатські будівельники відновлюють зруйноване російськими обстрілами житло на Херсонщиниі
- В Ужгороді жінок та дівчат ВПО запрошують на розвантажуючі практики та арт-терапію
З тими , такзваними пересічниками, жахлива морока!
Люди нормально не можуть віжджати і виіжджати в Украіну!
Забруднюють повітря старйом, а ще вимагають якихось пільг! Дихати нема чим в Ужгороді! Перестаньте блокувати кордони, вимоги ставте десь інде, якщо вони справедливі!
"Їх купили за кордоном задешево, бо там вони не відповідають екологічним нормам. І тепер ці автомобілі задимлюють наші міста та села" - а Жигули, Лады, Славуты и т.д. соответствуют экологическим нормам евро 3,4,5 ?
Якби депутататам потрібно було б їздити щоп"ять днів на пересічку, то вони б швидко відминили цей закон.У нас в Україні все робиться для багатих. А бідні нехай живуть як можуть і вміють.
Витрати які несе авто на закордонних номерах:
1. Топливо (Податок з якого сплачується в бюджет і зарплата Громадянам + акциз. )
2. Запчастини (Податок з якогих сплачується в бюджет і зарплата).
І саме головне....немає авто немає цих ПОДАТКІВ.
Якщо б держава думала про людей а не про себе і розмитнення було адекватне то всі б розмитнювали машини і ціни на машини були б адекватні....
Думаю питання закрите....нема про що навіть говорити.