Срібна земля піарить свою туристичну привабливість по всій Україні. До закордонних туристів теж достукались

Срібна земля піарить свою туристичну привабливість по всій Україні. До закордонних туристів теж достукались
 Закарпатська ОДА розмістила туристичну рекламу в 5 областях

 

У грудні п.р.  в рамках реалізації Програми розвитку туризму і курортів у Закарпатській області на 2016-2020 роки, з метою поширення інформації про туристично - рекреаційну привабливість Закарпаття та збільшення туристичних потоків, на території Волинської, Одеської, Тернопільської, Харківської та Херсонської областей розміщено 20 інформаційних стендів, що закликають відвідати нашу область.

У зв’язку із зимовим періодом року було обрано борди з зображенням неперевершених Карпатських гір, Синевира, що приваблює туристів в будь-яку пору року та з дерев’яною церквою – духовною цінністю нашого краю. Цікавим інформаційним  стендом є зображення лиж з гаслом «обери свою пару», що натякає чи на спортивний інтерес до лижного спорту, чи на романтичний дух Закарпаття – кожен обирає своє.

Крім того, у рамках Програми та з метою популяризації та промоції туристичного продукту Закарпатського краю в Україні та за кордоном департаментом економічного розвитку і торгівлі протягом року розроблено та презентовано туристичний логотип Закарпаття, взято участь в туристичних виставках міжнародного та державного рівнів, розміщено інформаційно-довідкові матеріали про зимове Закарпаття в журналі ,,Сезони” та ,,Український туризм”, оприлюднено ,,Календар туристичних подій Закарпаття на 2017 рік”.

Як інформують у департаменті економічного розвитку та торгівлі Закарпатської ОДА, Закарпаття як туристична перлина України може запропонувати туристу все – екологію, синтез сучасності і подиху старовини, різнобарвну гастрономію та, що сьогодні не мало тважливо, помірні ціни. Тут і гірські ріки, і водоспади, і автентична природа, і лікувальні джерела…

Недаремно Закарпаття визнано найпривабливішою областю для туризму, за результатами опитування, проведеного компанією TNS.   Пішохідний туризм, повітряний, водний, підводний (дайвінг), в’ючний, лижний, велосипедний, автомототуризм, залізничний, агротуризм, алкотуризм, апітуризм (медовий), археологічний, астрономічний, болотний, військовий, винний, весільний, грибний, гастрономічний, геотуризм, діловий, демонологічний, екологічний, екстремальний, етнічний, історичний, кіно туризм, кавовий, конференц-туризм, літературний, лісовий, музейний, орхідейний, пригодницький, романтичний, рекреаційний, рибальський, садово-парковий, спелеологічний, сирний, стоматологічний, спортивний, туризм солодощів, тематичний(подієвий), термальний, фото-туризм, чайний, ягідний – ось невеликий перелік тих видів туризму, які сьогодні розвинуті в нашому краї. Саме тому на відміну від інших регіонів ми маємо цілий рік «високий» сезон. Закарпатські фестивалі б’ють рекорди за відвідуваністю, на них приїжджають гості з усієї України та з-за кордону.

Взимку “Срібна земля” приваблює своїми чудовими гірськолижними курортами, термальними водами, базами відпочинку,  а в інші сезони - своїми зеленими лісами, чистим повітрям, мінеральними джерелами, надзвичайно величчю Карпатських гір, полонин і привітністю закарпатських людей.

За матеріалами прес-служби Закарпатької обласної державної адміністрації

 

14 грудня 2016р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів

Залишити коментар:

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без будь-яких попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані правоохоронним органам, якщо від них надійшов відповідний запит. У коментарі заборонено додавати посилання та рекламні повідомлення!

Необхідні поля позначені наступним символом:*