Як реалізовувати Громадський бюджет Ужгорода, вирішували сьогодні у міськраді

Як реалізовувати Громадський бюджет Ужгорода, вирішували сьогодні у міськраді
Слухання про реалізацію «Громадського бюджету» - започаткованого Ужгородською міською радою наміру реалізовувати проекти з покращення інфраструктури міста, подані самими мешканцями, пройшли сьогодні у сесійній залі міськради.

 

Відкриваючи зібрання, перший заступник міського голови Іштван Цап привітав численних активістів, авторів проектів та ужгородців, яким не байдужі якісні зміни муніципального простору. Відзначив, що систему, коли для фінансування і втілення міській владі подаються проекти, ініційовані самими жителями міста, лише започатковано, а вона вже отримала чималу підтримку та інтерес. Подано понад сім десятків проектів, триває активне голосування онлайн і завдяки волонтерам «вживу» в Центрі надання адміністративних послуг міськради. На наступний рік передбачено 3,5 мільйони гривень із міського бюджету на підтримку таких громадських ініціатив і міська влада всіляко сприяє на всіх етапах їх втілення.

Депутат Микола Сюсько та представник ГО «Карпатське агентство прав людини «ВЕСТЕД» Микола Яцков модерували дискусію про те, як проходить голосування за проекти, котре триватиме до 27 грудня, відповідали на численні запитання. Деякі поради, як просувати свої ініціативи, дали й авторам проектів, адже фінансуватися й реалізовуватися будуть ті проекти, які підтримає найбільша кількість ужгородців. Зокрема, розповіли про досвід інших міст, де автори знімали відеоролики і поширювали їх у соцмережах, роздавали листівки.

«Познайомтесь із сусідами, розкажіть про свої задуми, переконайте їх», – із посмішкою наголосив Микола Яцков.

Зазначалося, що відкриття скриньки, до якої в ЦНАПі ужгородці зараз кидають «бюлетені» на підтримку проектів, буде публічним – у Центрі надання адмінпослуг або ж у сесійному залі Ужгородської міської ради. Надалі проекти-переможці будуть включати до загальноміських програм, а згодом розробляти на кожен проектно-кошторисну документацію.

За матеріалами прес-служби Ужгородської місьої ради

 

15 грудня 2016р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів