В оновленій міськраді Ужгорода перший поверх віддадуть для потреб відвідувачів

В оновленій міськраді Ужгорода перший поверх віддадуть для потреб відвідувачів
У будівлі Ужгородської міської ради триває кардинальна реконструкція першого поверху.

 

Що саме роблять і чому це важливо для ужгородців – роз’яснює керуюча справами виконкому Олена Макара.

1. Ознакою сьогодення є швидкі й радикальні зміни алгоритмів взаємодії громади та органів влади. Час та розвиток демократичних процесів вимагають від посадовців усе більшої відкритості й оперативності. Забезпечення цього в комплексі всіх аспектів на практиці – одна з причин проведення реконструкції першого поверху приміщення міськради.

2. У будівлі міської ради понад два десятиліття не проводився серйозний ремонт. Мережі, приміщення, їхня функціональність та естетика давно фізично та морально застаріли. Реконструкція забезпечить максимальні зручності і для працівників, і для відвідувачів. Паралельно проводитиметься оновлення фасаду адмнібудівлі, згодом — площі перед нею.

3. Цьогоріч центральні органи влади передали на місцевий рівень ряд повноважень. У структурі міської ради запрацювали 4 нові підрозділи, а відтак відчутно збільшився перелік адміністративних послуг громадянам. Так, лише протягом кількох місяців цього року Ужгородська міська рада почала надавати 7 нових послуг з реєстрації речових прав на нерухоме майно, 3 — з реєстрації місця проживання, 16 — з реєстрації юридичних і фізичних осіб-підприємців та 24 — з питань реєстрації об’єктів будівництва. На державному рівні йдеться також про передачу найближчим часом на муніципальний рівень ще ряду функцій, скажімо, реєстрації транспортних засобів, видачі ID-карток, закордонних паспортів тощо. Крім того, Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) Ужгородської міської ради здійснює й функції обласного закладу щодо окремих послуг. Тому пристосованого приміщення Центру надання адміністративних послуг, який діяв на першому поверсі міськради досі, вже явно недостатньо.

4. Досвід інших міст – обласних центрів України та світовий досвід доводить, що найоптимальнішим варіантом для зручності обслуговування є організація роботи за принципом «єдиного вікна». Кожен, хто звертається до влади, повинен відвідувати не десятки кабінетів, а подати заяву та належний пакет документів і відтак отримати результат в одному місці.

5. При розробці концепції, підготовці проекту реконструкції враховано найкращі напрацювання з досвіду міст України, які були піонерами таких новацій, – Києва, Вінниці, Луцька, Івано-Франківська, Львова.

6. Отже, після реконструкції на 1-му поверсі розмістяться структурні підрозділи, які працюють, сказати б, у постійному контакті з відвідувачами: ЦНАП, відділ роботи із зверненнями громадян, загальний відділ, а також реєстраційні служби — реєстрації місця проживання, бізнесу та майнових прав.

7. Для зручності ужгородців буде встановлено єдиний графік роботи зазначених сервісів — той, за яким нині працює ЦНАП.

8. Прийом громадян міським головою, секретарем ради, заступниками міського голови та керуючим справами виконкому, а також керівниками виконавчих органів теж відбуватиметься на 1-му поверсі. У цих же приміщеннях консультуватимуть вузькі спеціалісти з галузевих питань.

9. Загалом для відвідувачів буде створено максимум зручностей. Найперше — комфортний зал очікування зі спеціально облаштованими місцями для заповнення документів, «кавовою» зоною. Тут же працюватиме рецепція, де кожного скерують, допоможуть написати заяву, звернення, заповнити бланки, порадять, яка служба допоможе вирішити питання, з’єднають із нею. Крім того, передбачено можливість отримання більш загальних відомостей з настінних табло та електронних інформаційних терміналів. І надалі діятиме електронна черга.

10. Одразу на місці буде доступний весь спектр банківських послуг – термінали і касир від одного з державних банків.

11. Працюватиме також відділення поштових послуг.

12. Досі в колишньому приміщенні ЦНАПу не було можливості розділити потоки людей – тих, хто прийшов чимось поцікавитися, здає документи чи отримує результати за необхідною послугою. Після реконструкції тут буде чітке розділення на зони консультування, подання документів, отримання результатів.

13. Відповідно до технічних будівельних норм будуть обладнані зручності для людей з особливими потребами — починаючи з падусів на вході в будівлю та 1-му поверсі й до вбиралень. Для доступу на верхні поверхи міськради, наприклад, на засідання комісій, виконкому, сесії — працюватиме ліфт.

14. Усі зручності будуть забезпечені і для працівників. Наразі тривають роботи з прокладання комп’ютерної мережі, що дасть можливість перейти на електронний документообіг у міській раді. Для швидкого зв’язку з підрозділами міської ради та іншими службами діятиме окрема телефонна станція. Поруч з офісними запроектовані архівні, побутові та обслуговуючі приміщення.

15. На 1-му поверсі вестиметься постійне відеоспостереження. З одного боку, це дисциплінуватиме працівників, виключить потенційні конфліктні ситуації, коли, наприклад, відвідувачі запевняють, що один працівник під час консультування сказав принести один пакет документів, а інший посадовець на прийомі вимагає інші документи. Водночас це захистить працівників від безпідставних звинувачень, скандалів, які, на жаль, іноді навмисно провокують окремі громадяни.

16. Доступ на верхні поверхи міськради буде через турнікети, однак це ажніяк не стане перешкодою для відвідування громадськістю засідань комісій, виконкому, сесій.

17. Система проходу через турнікет з електронними картками дозволить жорстко контролювати переміщення, трудову дисципліну працівників міської ради, які працюватимуть на вищих поверхах будівлі.

18. Статус адмінбудівлі Ужгородської міської ради визначено як такий, де є потенційна загроза вчинення терористичних актів. Зрештою, усі ужгородці пам’ятають неодноразові повідомлення про замінування приміщення, через що зривалися сесії міської ради, робота працівників, яких евакуйовували. Тому при розробці проекту реконструкції першого поверху враховано також вимоги і рекомендації Антитерористичного центру при Службі безпеки України для підвищення безпеки функціонування міської ради.

19. Відвідувачам не можна буде проходити до будівлі з габаритними речами — їх потрібно буде залишити в шафках, на зразок тих, що є в супермаркетах. Для додаткового захисту планується укласти угоду про обслуговування з охоронною структурою.

20. Ще одна з вимог сучасності — створення об’єктивних умов для унеможливлення виникнення корупційних стосунків між чиновником і тим, хто звертається до влади. Найефективніший спосіб — зведення до мінімуму безпосереднього контакту, прямого спілкування. Тому всі послуги максимально переводитимемо на принцип «єдиного вікна» та електронного обігу.

Керуючий справами виконкому Олена Макара наголосила: керівництво міста просить із розумінням поставитися до незручностей, із якими наразі стикаються ужгородці через масштабну реконструкцію першого поверху будівлі міськради, перенесенням ЦНАПу у пристосоване приміщення тощо. Ще більш складно в рамках тривалого проведення ремонтних робіт виконувати свої обов’язки працівникам структурних підрозділів. Однак модернізація, створення умов і для відвідувачів, і для працівників міської ради – об’єктивна вимога часу, це необхідно з огляду на функції, які покладені на місцевий орган виконавчої влади з надання послуг мешканцям міста. Все робиться не лише з урахуванням потреб сьогодення, а й з огляду на тенденції, які диктує динаміка розвитку процесів адміністративного обслуговування майбутнього.

За матеріалами сайту Ужгородської міської ради

 

29 грудня 2016р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів

Залишити коментар:

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без будь-яких попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані правоохоронним органам, якщо від них надійшов відповідний запит. У коментарі заборонено додавати посилання та рекламні повідомлення!

Необхідні поля позначені наступним символом:*