Минулого року закарпатці звертались до «Закарпатгазу» понад 380 тисяч разів

Минулого року закарпатці звертались до «Закарпатгазу» понад 380 тисяч разів
У 2016 році до контакт-центру ПАТ «Закарпатгаз» звернулося 380,4 тис. споживачів газу. Найчастіше клієнти компанії телефонували до операторів контакт-центру, щоб отримати консультацію чи вирішити свої питання. Натомість для передачі показань лічильника споживачі надавали перевагу «Особистому кабінету» на сайті 104.ua.

 

Відтоді, як у законодавсті закріплено вимоги до споживача щомісяця з 1 по 5 число передавати показання лічильника, все більше закарпатців почали використовувати для цього різні дистанційні сервіси компанії. Так, у минулому році з їхньою допомогою дані своїх приладівобліку до ПАТ «Закарпатгаз» передало майже 305 тис. споживачів газу. Половина з них скористалася «Особистим кабінетом», попередньо зареєструвавшись на сайті 104.ua. В той же час понад 80 тис. споживачів повідомили показання телефоном. Стрімкої популярності серед клієнтів також набрали нові сервіси компанії, створенілише на початку 2016 року. Йдеться про короткий номер 7104 для надсилання СМС-повідомлень та голосове меню IVR. З їхньою допомогою показання лічильників у минулому році  передали майже 50 тис. та 7 тис. споживачів відповідно.

«Ми постійно працюємо над впровадженням зручних сервісів, які полегшують комунікацію клієнтів із компанією. Наприклад, сьогодні «Особистий кабінет» споживача газу дає можливість в зручний спосіб, всього за кілька хвилин, отримати вичерпну інформацію щодо стану особового рахунку та змінстосовно нього. Щомісяця кількість користувачів веб-сервісу зростає, а це залишає позаду час довгих черг та очікувань на консультації в центрах обслуговування», - говорить начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Закарпатгаз» Тетяна Королович.

Минулоріч новими користувачами «Особистого кабінету» стали майже 30 тис. закарпатців. З них 26% споживачів з допомогою веб-сервісу не лише передають показання лічильників, а також звертаються за отриманням консультацій до фахівців компанії. Найчастіше їхні питання пов’язані з уточненнями щодо розрахунків за газ, нарахуванням пільг чи субсидій. Проте більшість споживачів – а це приблизно 15 тис. у 2016 році - для отримання консультацій обрали телефонне звернення до операторів контакт-центру ПАТ «Закарпатгаз».

Юрій Ломакін, фахівець із зв’язків з громадськістю

 

20 січня 2017р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів