Камерна сцена Закарпатського муздрамтеатру зросла творчо і технічно

Фото Олексія Попова
Фото Олексія Попова
8 квітня на камерній сцені Закарпатського академічного українського музично-драматичного театру імені братів Шерегіїв відбулася прем’єра вистави «Круті віражі» за п’єсою французького драматурга Еріка Ассу.

 

Для режисера картини, заслуженого артиста України Михайла Фіщеннка це друга постановка на малій сцені й дипломна робота в Київському національному університеті театру, кіно і телебачення імені І. Карпенка-Карого, де завершує здобувати фах режисера.

Крім ужгородських поціновувачів театру, на прем’єру завітали заступник голови Закарпатської ОДА Олександр Петік, голова управління культури Вікторія Фролова, директор департаменту освіти і науки Ганна Сопкова, заступник директора департаменту охорони здоров’я Тетяна Міцьо та ін.

«Круті віражі» - трагікомедія на завжди актуальну тему - не втратити себе і ближніх в коловороті складного життя. На перший погляд, це мала бути комічна вистава про пригоди одруженого чоловіка, коли дружина з сином на курорті. Насправді, зустріч із дівчиною, яка за віком могла б бути донькою головного героя, за добу дає відчути всю палітру непідробних емоцій, побачити жінку в п’яти іпостасях. Заслужений артист України Степан Барабаш та юна актриса Дар’я Горшкова, для якої, до речі, це була дебютна роль в театрі, зіграли добре й глядач їм повірив. Повний зал пильно спостерігав за трагікомічним дійством, щиро сміявся і плакав. Приємну атмосферу доповнили стильні й стримані декорації, французька музика та безпосередня близькість глядачів до театрального дійства.

Високу оцінку виставі дав заступник голови Закарпатської ОДА. Олександр Петік, який не пропускає жодної постановки на ужгородській малій сцені, прирівняв виставу «Круті віражі» за рівнем до кращих столичних театрів й стверджує, що відчув театральний драйв саме від цього спектаклю: «Попри шалений темп, ніхто з акторів не перегравав, не імпровізував і не перетягував увагу на себе». Керівник апарату облдержадміністрації також повідомив, що культпоходи працівників Закарпатської ОДА в театр відтепер стануть традиційними.

Спостережливий театрал міг побачити, що мала сцена драмтеатру не тільки творчо розвивається, але й технічно вдосконалюється. За словами голови управління культури Вікторії Фролової, театр за власні кошти закупив нове освітлення, а управління культури подбало про нові стільці для камерної сцени. До початку театрального фестивалю, що стартує 20 квітня, планують поставити в залі й кондиціонер.

За словами ужгородського театрального критика, професора УжНУ Сергія Федаки вистава «Круті віражі» була й режисерською, й акторською: «Явно режисерськими є вступ та епілог постановки. Актори були несподіваними й «стрибали вище голови». Саме акторська гра, пластика найбільше притягували, гіпнотизували. Тому хотілося, щоб півторагодинна гра на чоловічих і жіночих контрастах тривала довше».

«Вистава порушує дуже важливі теми, актуальні і для українського суспільства. Така історія цілком могла би трапитися і в Ужгороді. Спектакль нікого не залишив байдужим і змусив задуматися над місією кожного з нас у цьому нелегкому світі. Нова сцена нашого театру справді задала нову якість і нові форми спілкування глядачів з театром. Бачимо, що за рік сформувалося стійке коло прихильників камерної сцени і це неабияк тішить. Значить, Ужгород – місто таки театральне», - зазначає автор українського перекладу п’єси «Круті віражі», завліт муздрамтеатру Олександр Гаврош.

Наступний показ вистави запланований під час фестивалю камерної сцени «Під цвітом сакури» 26 квітня, о 19:00.

Ужгород.нет

 

09 квітня 2017р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів