Сьогодні в Ужгороді підвели підсумки Всеукраїнської автоакції «Микола Запорожець»

Сьогодні в Ужгороді підвели підсумки Всеукраїнської автоакції «Микола Запорожець»
Мета акції – показати, що цивілізований ринок в Україні – реальність, а доступний автомобіль для українців може бути не лише мрією.

 

Сьогодні, 1 червня, в інформагенції «ЗІДО» підвели підсумок проекту «Микола Запорожець», ініційований громадською організацією «ЗАВТРА» («Західноукраїнська асоціація власників транзитних авто»). На Закарпатті проект презентували Павло Білецький, голова ГО «Західноукраїнська Асоціація власників транзитних авто»,  Віталій Тереля, член правління ГО «Західноукраїнська Асоціація власників транзитних авто», Дмитро Федоренко, координатор спільноти «Вільні люди мають авто».

Мета акції – показати, що цивілізований ринок в Україні – реальність, а доступний автомобіль для українців може бути не лише мрією. І довести так званим автоекспертам, що деякі їхні заяви не відповідають дійсності. А також нагадати народним обранцям, що вони в першу чергу повинні відстоювати інтереси народу, який їх обрав, а не лобіювати чиїсь бізнес-інтереси…

Всеукраїнський автопробіг розпочався  20 травня зі Львова і завершився у Луцьку 28 травня.

Запроваджуючи обмеження, чиновники завжди опираються на якийсь міфічний «європейський досвід» чи «вимоги Євросоюзу». Прикладом може бути міф про вимоги екологічних стандартів «Євро» до вживаних автомобілів і штучно завищені ставки податків.

- Документально цей міф учасниками було спростовано ще раніше, зараз ми довели це на практиці. Нами було куплено за 5000 гривень, імпортовано, розмитнено та поставлено на постійний облік у країні ЄС – Польщі – автомобіль «Запорожець» 1991 року випуску, заплативши при цьому цілком доступну суму у 40% вартості автомобіля, себто 250 доларів. Таким чином ми підтвердили ту практику, яку ми і пропонуємо у наших законопроектах, - говорить Павло Білецький.

Як проходила підготовка до акції з боку Закарпаття, а також які перепони виникли на шляху, розповів Віталій Тереля.

Низькі доходи українців не дають можливості купити новий автомобіль, а імпорт вживаних обмежений законом. Це змушує до користування застарілими та небезпечними автомобілями, або ж спонукає до пошуку різноманітних схем, щоб одержати можливість купити доступний вживаний автомобіль.

- Усі ці проблеми може вирішити лише формування цивілізованого ринку автомобілів у нашій державі. - говорить Віталій Тереля.

- Рішення лежить виключно у законотворчому полі. Громадською організацією «ЗАВТРА» («Західноукраїнська асоціація власників транзитних авто») разом зі спільнотою «Вільні люди мають авто», було розроблено два законопроекти, які були зареєстровані у Верховній Раді під №5561 та №5562, - впевнений Дмитро Федоренко.

Цими днями вийшов УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №146/2017 "Про заходи, пов'язані із запровадженням Європейським Союзом безвізового режиму для громадян України", у якому йдеться про вжиття заходів щодо удосконалення законодавства України, яке регулює питання тимчасового ввезення транспортних засобів на митну територію України та їх транзиту територією України.

Можливо, цей законопроект дасть поштовх у складній справі формування цивілізованого ринку вживаних автомобілів в Україні.

Джерело: ІА "ЗІДО"

 

01 червня 2017р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів

Залишити коментар:

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без будь-яких попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані правоохоронним органам, якщо від них надійшов відповідний запит. У коментарі заборонено додавати посилання та рекламні повідомлення!

Необхідні поля позначені наступним символом:*