ПАТ "Закарпатгаз" відкрив сучасний Центр обслуговування клієнтів у Мукачеві

ПАТ "Закарпатгаз" відкрив сучасний Центр обслуговування клієнтів у Мукачеві
Наприкінці червня новий Центр обслуговування клієнтів розпочав роботу в Мукачеві. Відтепер понад 51 тисяча споживачів природного газу міста та Мукачівського району зможуть отримувати весь спектр послуг, що надаються газовими компаніями, в одному місці.

 

Обслуговування у форматі "відкритий простір" із електронною чергою та привітними менеджерами – ось що очікує на клієнтів Мукачівського відділення ПАТ "Закарпатгаз", які завітають до нового Центру обслуговування. Натомість, абонслужба з довгими чергами назавжди залишиться в минулому. Фахівці ЦОКу надають споживачам повний перелік послуг щодо газових питань: від отримання інформації за особовим рахунком та надання споживачеві необхідних довідок до оформлення документів для підключення газового обладнання, його ремонту та ін.

У Мукачівському центрі - за прикладом нещодавно відкритого ЦОКу в Ужгороді - також створені комфортні умови для клієнтів: просторі приміщення, теплий оранжево-білий інтер’єр, зручна зона очікування, дитячий куточок, можливість одразу на місці скористатися онлайн-послугами. Зокрема, на сенсорному моніторі можна зареєструватися у веб-сервісі компанії «Особистий кабінет» на сайті 104.ua,  а також сплатити за газ та інші послуги за допомогою терміналу. Для людей з інвалідністю передбачений спеціальний пандус.

"Впровадження європейських стандартів обслуговування клієнтів на всіх рівнях – це напрям розвитку компанії, що крокує поруч з таким важливим завданням, як обслуговування мереж та забезпечення безперебійного й безаварійного постачання газу споживачам. Незважаючи на фінансові труднощі, компанія йде в ногу з часом і запроваджує зручні новації", – зауважила начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Закарпатгаз» Тетяна Королович.

Центр обслуговування клієнтів у Мукачеві розташований за адресою: м. Мукачево, вул. Свалявська, 77. Обслуговування клієнтів здійснюється щодня, крім суботи та неділі, з 8.00 до 17.00 год. за к. ч. Обідня перерва – з 12.00 до 13.00 за к. ч. Якщо ж споживачу необхідна термінова консультація у вихідні, він може скористатися послугами контакт-центру компанії за номерами (0312) 48-83-04 або (067) 01-03-104.

Юрій Ломакін, фахівець із зв’язків з громадськістю ПАТ «Закарпатгаз»

 

20 липня 2017р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів