Ужгородський водоканал: у зв’язку з технічним збоєм, 220 абонентів отримали смс з помилкою

Ужгородський водоканал: у зв’язку з технічним збоєм, 220 абонентів отримали смс з помилкою
Адміністрація міського водоканалу повідомляє, що вчора відбувся перший тестовий запуск смс-розсилки, за допомогою якої планується інформувати абонентів про стан їхніх особових рахунків.

 

Однак у результаті технічного збою близько 220 абонентів отримали смс-повідомлення з сумою заборгованості, яка не відповідає реаліям. Цим абонентам уже надіслано повідомлення з реальними і перевіреними показниками.

Адміністрація підприємства приносить вибачення за незручності і нагадує: якщо у Вас виникли питання щодо оплати за послуги, Ви можете уточнити стан свого особового рахунку

- у власному особистому кабінеті на сайті mega-billing;

- звернувшись безпосередньо до абонентського відділу підприємства;

- зателефонувавши за одним із номерів 64-31-05, 64-06-98, 44-39-31, 44-03-42, (050) 302-27-70;

- надіславши запит на електронну адресу підприємства [email protected]

Відповідь за запити щодо уточнення боргів, нарахувань, оплат обіцяють надавати у найкоротший термін.

Ужгородська міська рада. Офіційна сторінка

 

21 липня 2017р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів