Упродовж серпня на Боржавській вузькоколійці пасажирів кататиме паровоз Гр-280

Упродовж серпня на Боржавській вузькоколійці пасажирів кататиме паровоз Гр-280
Укрзалізниця спільно з Міністерством інфраструктури України, Закарпатською облдержадміністрацією та іноземними партнерами реалізує туристичний проект. Для перевезень Боржавською вузькоколійкою на Закарпаття з Гайворона прибув паровоз Гр-280. У серпні щовихідних він кататиме пасажирів, які бажають помилуватися місцевим колоритом.

 

Очікується, що перший рейс відбудеться 4 серпня. Планується, що паровоз курсуватиме вузькоколійкою між Хмільником і Виноградовом.

Паровоз Гр-280 побудований майже 70 років тому в Німеччині. Паровози Укрзалізниці цієї серії вже стали героями багатьох фільмів та сюжетів, зокрема серіалу «Дев’ять життів  Нестора Махна».  

Паровози серії «ГР» на сьогодні в Україні використовуються на Київській дитячій залізниці та встановлені в різних містах як пам’ятники. Для їх відновлення та капітально-відновлювального ремонту ретро-вагонів необхідні значні кошти.

Укрзалізниця раніше повідомляла, що для збереження вузькоколійок  та підтримки в робочому стані ретротехніки необхідно, щоб місцева влада долучалася до фінансування таких туристично привабливих проектів.

ПАТ «Укрзалізниця» здійснює комплексну роботу зі збереження історичної залізничної спадщини. Це - однин з важливих напрямків соціальної відповідальності товариства. «Ми хочемо зберегти унікальні зразки техніки – живе свідчення історії. Фахівці нашої компанії провели масштабний моніторинг, вже систематизовано та заборонено знищувати майже півтисячі об’єктів, що мають історичну цінність – це паровози, старовинні пасажирські та вантажні вагони, спеціальна техніка, об’єкти інфраструктури. У подальшому плануємо відновлювати історичний рухомий склад для участі у кінозйомках, туристичних та святкових поїздках, поповненні експозицій музеїв та виставок», — розповів голова правління товариства Войцех Балчун.

Довідка

Вузькоколійна залізниця у Боржавській долині працює з 1908 р. Ширина залізничної колії — 750 мм. Назва вузькоколійки пов'язана з річкою Боржавою, по узбережжю якої проходить колія.

Першочерговим завданням залізниціі було транспортування деревини з гірських масивів (Полонина Боржава, Великий Діл) до Закарпатської (Притисянської) низовини. Хоча вона використовувалася й для пасажирських перевезень.  Вона проходить територіями Берегівського, Виноградівського та Іршавського районів. 

uz.gov.ua

 

26 липня 2017р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів