На Ужгородський аеропорт вже "поклали око" кілька європейських авіаперевізників, у тому числі лоукости

На Ужгородський аеропорт вже "поклали око" кілька європейських авіаперевізників, у тому числі лоукости
Москаль: «Найбільш реальна можливість відновити роботу Ужгородського аеропорту – це передати його в користування авіаперевізнику з Євросоюзу».

 

Минулотижнева нарада в Міністерстві інфраструктури України за участі представників Державіаслужби, Європейського агентства з авіаційної безпеки (EASA), уповноваженого органу з питань цивільної авіації Словацької Республіки, «Украероруху» та Закарпатської ОДА щодо відновлення повноцінної роботи Міжнародного аеропорту «Ужгород» так і не принесла очікуваних результатів. Так вважає Геннадій Москаль.

– Згідно з рішенням EASA, заявку на проведення аудиту та сертифікації об’єктів має подати «Украерорух», із них першим визначається аеропорт Ужгорода, а всі інші EASA визначатиме самостійно, – зазначає голова ОДА. – Однак конкретних домовленостей у цьому питанні не досягнуто. Для проведення аудиту та сертифікації Україна має  передбачити кошти в Держбюджеті на 2018 рік, тоді як часові рамки своєї роботи EASA визначає самостійно. Це може бути період від 2019 аж до 2022 року.

У неофіційній розмові представники EASA повідомили, що обладнання регіонального підрозділу «Украерорух», який обслуговує аеропорт Ужгорода, дуже застаріло, фактично виведене з ладу, тому його сертифікація неможлива. Крім того, представники уповноваженого органу з питань цивільної авіації Словаччини наголосили, що після проведення аудиту і сертифікації ще необхідно підписати угоду між урядами України й Словацької Республіки, яка має бути ратифікована парламентами обох країн. Оскільки відновлення повноцінної роботи аеропорту в такий спосіб може затягнутися на невизначений термін, найбільш реально вирішити це стратегічне для Закарпаття питання, передавши аеропорт у користування авіаперевізнику з країн Євросоюзу, який не потребує сертифікації EASA.

Це можна зробити шляхом продажу через аукціон або в інший передбачений законодавством України спосіб. При цьому слід передбачити дольову частку обласної ради, на балансі якої перебуває Міжнародний аеропорт «Ужгород», а однією з умов зробити обов’язкове запровадження регулярного авіасполучення між Ужгородом і Києвом. Зацікавленість у купівлі Ужгородського аеропорту вже висловили кілька європейських авіаперевізників, у тому числі лоукости.

moskal.in.ua

 

13 вересня 2017р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів

Залишити коментар:

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без будь-яких попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані правоохоронним органам, якщо від них надійшов відповідний запит. У коментарі заборонено додавати посилання та рекламні повідомлення!

Необхідні поля позначені наступним символом:*