Персонал ЦНАПу в Ужгороді вчився якісно обслуговувати відвідувачів

Персонал ЦНАПу в Ужгороді вчився якісно обслуговувати відвідувачів
Основними завданнями запровадження стандарту якості обслуговування відвідувачів є реалізація клієнтоорієнтованого підходу при обслуговуванні тих, хто звертається; підвищення якості обслуговування і якості послуг, що надаються; створення системи контролю строків і якості надання послуг; організація регулярного «зворотного зв'язку» з відвідувачами.

 

"Відвідувачі нашого Центру надання адміністративних послуг в Ужгороді повинні знати, що завжди отримають обслуговування найвищої якості. Створити комфортні умови, доброзичливо ставитися до кожного, хто звертається, формувати та підтримувати позитивний імідж ЦНАПу - наше з вами спільне завдання", - з такими словами звернулася до працівників Центру надання адміністративних послуг Ужгородської міської ради керуючий справами виконкому міськради Олена Макара під час наради-навчання щодо дотримання «Єдиних вимог (стандарт) до якості обслуговування у центрах надання адміністративних послуг».

Збірку рекомендацій щодо якісного обслуговування відвідувачів ЦНАП "Єдині вимоги" презентували наприкінці червня цього року Програма USAID «Лідерство в економічному врядуванні» спільно з Міністерством економічного розвитку і торгівлі України та Офісом реформи адміністративних послуг. Це збірка відповідних правил, вимог та рекомендацій щодо сервісу та етикету, створених з урахуванням практичного досвіду впровадження цих стандартів кращими ЦНАПами.

Під час наради наголошувалося, що "Єдині вимоги" (Стандарт) є основним інструментом адаптації нових співробітників до ефективної праці, який дозволяє чітко структурувати процес роботи з відвідувачем під час обслуговування.

Основними завданнями запровадження стандарту якості обслуговування відвідувачів є реалізація клієнтоорієнтованого підходу при обслуговуванні тих, хто звертається; підвищення якості обслуговування і якості послуг, що надаються; створення системи контролю строків і якості надання послуг; організація регулярного «зворотного зв'язку» з відвідувачами.

"Єдині вимоги" (Стандарт) рекомендовані до застосування центрами надання адміністративних послуг усіх рівнів в усій України, їх дотримання гарантуватиме, що робота із кожним відвідувачем буде проведена якісно, а звернення своєчасно опрацьовані.

Джерело: Ужгородська міська рада

 

21 вересня 2017р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів

Залишити коментар:

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без будь-яких попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані правоохоронним органам, якщо від них надійшов відповідний запит. У коментарі заборонено додавати посилання та рекламні повідомлення!

Необхідні поля позначені наступним символом:*