Чорна п’ятниця: як дурять на розпродажах, та як не попастися на вудку маркетингових прийомів

Чорна п’ятниця: як дурять на розпродажах, та як не попастися на вудку маркетингових прийомів
24 листопада у всьому світі стартує тотальний розпродаж, який відомий як «Чорна п’ятниця». Магазини анонсують грандіозні знижки. Як зробити вдалі покупки і не попастися на вудку маркетингових прийомів

 

Сезон розпродажів традиційно починається в п’ятницю після Дня подяки, що відзначається в США. «Чорна п’ятниця» теж з’явилася в Америці ще в 19-му столітті, а потім традиція влаштовувати в цей день розпродаж і заманювати покупців карколомними знижками поширилася практично по всьому світу.

У США, Європі, Азії, Австралії оффлайн і онлайн магазини надають можливість купити товари зі знижкою до 90% від первісної вартості. Але любителі шопінгу в Україні стикаються зовсім з іншими реаліями. Хитромудрі продавці роблять такі «знижки», що товар стає іноді ще дорожчим.

Ми розповімо, які прийоми використовують нечисті на руку продавці і чого слід побоюватися, щоб не витратити зайві гроші на розпродажі.

В українських магазинах знижки взагалі набагато скромніше, ніж у зарубіжних ритейлерів. На розпродаж виставляються не всі товари, а тільки частина, як правило, не найпопулярніших брендів. А найчастіше розпродаж використовують як спосіб збути залежаний і неліквідний товар.

черная пятница, распродажа, магазин

Чорна п’ятниця: покупці чекають на відкриття магазину

Найпоширеніший прийом продавців – спочатку завищити ціну перед розпродажем, а потім зробити космічну «знижку». Як не купити товар за завищеною ціною? За пару тижнів до Чорної п’ятниці зробіть моніторинг цін по магазинах, благо, зараз це легко зробити в інтернеті на сайтах-каталогах.

Знижки роблять найчастіше на одяг і взуття, причому з минулих колекцій. Але і тут магазини вдаються до хитрощів. Дорогі якісні речі зазвичай просто ховають на час розпродажу, як і ходові розміри.

До того ж в Чорну п’ятницю велика ймовірність купити менш якісну річ – виробник спеціально готує таку партію для продажу зі знижками. Так що не довіряйте імені бренду, а уважно оглядайте річ.

Розмір знижки не повинен відключати у вас критичне мислення. Дорогий телефон відомого бренду просто не може продаватися зі знижкою в 80%. Швидше за все вам намагаються продати товар з дефектом.

Ще одна широко використовувана виверт магазинів – заманити покупця обіцянкою великих знижок, а в підсумку продати йому товар за звичайною ціною. Наприклад, дають рекламу, що в Чорну п’ятницю можна купити все товари, зазначені особливої ??міткою, за 1 гривню. Але прийшовши в магазин, ви знайдете пару товарів за 1 гривню або не знайдете зовсім, зате купите багато речей за їх звичайною ціною. Тому що продавець вже домігся головного: заманив «гарячого» покупця, готового витрачати гроші.

Треба розуміти, що період перед Новим роком і Різдвом – найприбутковіший для продавців, тому очікувати великих знижок не варто. Якщо ви дійсно хочете заощадити, то наберіться терпіння і дочекайтеся розпродажів, які почнуться після свят.

Джерело: Politeka

 

23 листопада 2017р.
-->

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів