Понад 80% звернень закарпатців до поліції не містять ознаки криміналу

Понад 80% звернень закарпатців до поліції не містять ознаки криміналу
За 11 місяців в Головному управлінні Національної поліції в Закарпатській області зареєстровано 110186 заяв і повідомлень громадян, з них 18% мали ознаки кримінальних правопорушень.

 

Закарпатці активно звертаються за допомогою в поліцію. Як наслідок, за 11 місяців в Головному управлінні Національної поліції в Закарпатській області зареєстровано 110186 заяв і повідомлень громадян проти 104873 за аналогічний період минулого року. Із них ознаки кримінальних правопорушень мали лише 19562, проти 19890 за 11 місяців 2016-го.

Якщо розглянути структуру звернень громадян у поліцію, то переважна більшість з них – 78089 надійшла на телефонну лінію «102». Письмових заяв було 10442.

Зросла кількість звернень закарпатців на «Гарячу лінію Національної поліції України» (Call-центр) – з 324 до 419. Разом з тим аналіз свідчить, що у 80% на «гарячу лінію» НПУ телефонують одні й ті ж громадяни. Паралельно вони телефонують і на місцеву лінію «102» та в «Урядовий контактний центр». Водночас зменшилась кількість звернень закарпатців, перенаправлених в ГУНП області з апарату Національної поліції України – майже на 15 відсотків, з Апарату Верховної ради України – майже на 67 %, з Адміністрації Президента України - на 25 %, Кабінету Міністрів України – майже на 34 %. Це свідчить про те, що громадяни, котрі звертаються за допомогою в поліцію, здебільшого отримують її за місцем свого звернення.

Для оперативного реагування на звернення краян, вивчення громадської думки про роботу поліції, керівництво ГУНП в Закарпатській області регулярно проводить особисті прийоми громадян – як в адмінбудівліобласного управління поліції, так і в районах. Цьогоріч під час таких прийомів до керівництва Закарпатської поліції надійшло 234 звернення громадян, проти 213 за аналогічний період минулого року. З початку року проведено 27 виїзних прийомів громадян керівництвом Закарпатської поліції. 

Стан роботи зі зверненнями громадян, організації їх особистого прийому і розв’язання порушених ними проблемних питань знаходиться на постійному контролі керівництва Головного управління Національної поліції в Закарпатській області.

Відділ комунікації поліції Закарпатської області

 

07 грудня 2017р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів

Залишити коментар:

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без будь-яких попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані правоохоронним органам, якщо від них надійшов відповідний запит. У коментарі заборонено додавати посилання та рекламні повідомлення!

Необхідні поля позначені наступним символом:*