«Закарпатгаз» організував для споживачів «День клієнта»

«Закарпатгаз» організував для споживачів «День клієнта»
Напередодні новорічних та різдвяних свят ПАТ «Закарпатгаз» влаштувало для споживачів «День клієнта». Впродовж тижня до сучасних Центрів обслуговування Ужгорода та Мукачева, які були відкриті впродовж минулолого року, завітали майже 5 тисяч споживачів газу.

 

«Передусім ми прагнули створити для наших клієнтів атмосферу справжньої гостинності та позитиву, адже саме вони є нашою головною цінністю. Завдяки роботі Центрів обслуговуванння та проведенню подібних заходів ми стаємо ближче до людей і маємо змогу висловити подяку нашим клієнтам. Ми дуже раді такому позитивному досвіду і сподіваємося, що нам вдалося порадувати відвідувачів», - зазначила начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Закарпатгаз» Тетяна Королович.

Для клієнтів проведено ряд конкурсів: як для малечі, так і для дорослих. Споживачі, які зареєструвалися у веб-сервісі «Особистий кабінет» під час відвідування Центрів обслуговування взяли участь у розіграші головного призу – портативної батареї для сучасних гаджетів. Окрім того подарунки отримали і клієнти, які правильно відгадали кросворд на сторінках корпоративної газети «104 інфо» та брали участь в розіграші новорічних подарунків при заповненні анкети щодо якості обслуговування. Також подарунками були відзначені й десятки клієнтів – які активно користуються сучасними сервісами компанії, а саме своєчасно передають показання лічильників газу за допомогою СМС-повідомлення, веб-сервісу або користуються послугами Контакт-центру компанії.

Новорічні прикраси, фірмові чашки, повітряні кульки, кондитерські вироби та шоколад, кулькові ручки, вінілові магніти, наліпки та календарі – отримували впродовж тижня клієнти, які завітали до Центрів для отримання послуг або консультацій від фахівців газової компанії.

В день Святого Миколая святковий сюрприз зробили для маленьких клієнтів. Газовики розповіли дітлахам про правила безпеки та організували для них дитячу вікторину «Вірю-не вірю». Кожен з її учасників отримав цінний подарунок, солодкий сюрприз та нові знання щодо правил безпечного поводження з газовими приладами у побуті.

«Ми завжди прислухаємося до побажань та пропозицій наших клієнтів. Сподіваємося, що такі акції стануть доброю традицією та допоможуть нам підвищити якість надання послуг», - доповнює начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Закарпатгаз» Тетяна Королович.

Зазначимо: в рамках проведення «Дня клієнта» споживачам було презентовано пілотний випуск корпоративної газети для споживачів природного газу «104 інфо». У дні проведення заходу серед них було безкоштовно розповсюджено понад 2,5 тисячі екземплярів видання.

Ломакін Юрій Олексійович

Фахівець із зв’язків з громадськістю

 

12 січня 2018р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів