Психолог ДСНС Закарпаття вчила хіміків, як треба спілкуватись з людьми під час надзвичайних подій

Психолог ДСНС Закарпаття вчила хіміків, як треба спілкуватись з людьми під час надзвичайних подій
В роботі рятувальників спілкування є невід’ємною частиною. Адже під час взаємодії з людьми, які пережили сильне емоційне потрясіння внаслідок пожежі чи іншої надзвичайної події, рятувальник повинен правильно налагодити контакт та вміти відчути їх тривоги та переживання.

 

У цьому йому допомагають знання, пов’язані з вивчення психології людини й набуті під час проведення занять та тренінгів відповідними спеціалістами.

Зокрема, одне із таких занять провели 26 січня в Аварійно-рятувальному загоні спеціального призначення Управління ДСНС України у Закарпатській області з працівниками групи хімічного та радіаційного захисту на тему: «Форми спілкування та його значення в житті людини». 

Особовий склад групи ознайомився із основними стилями спілкування та проблемами, які можуть виникнути під час нього. Також присутні вчилися звертати увагу та аналізувати жести, міміку та рухи оточуючих, вміти не лише бути почутим, але й вислухати.

Фахівці психологічної служби зазначають, що кожен рятувальник повинен володіти навиками правильно, а головне дієво, надати психологічну допомогу у перші хвилини виникнення надзвичайної ситуації.

Управління ДСНС України у Закарпатській області

 

27 січня 2018р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів