Більшість місцевих доріг на Закарпатті збудована ще в 50–60-х роках минулого століття...

Більшість місцевих доріг на Закарпатті збудована ще в 50–60-х роках минулого століття...
І, практично, капітальні ремонти на них не проводилися. А тому профільна комісія Закарпатської облради підтримала ОДА щодо здійснення масштабного оновлення місцевої мережі автодоріг Закарпаття. Шляхом проведення капітальних та середніх поточних ремонтів місцевої мережі.

 

Напередодні 10-ї сесії облради, у понеділок, 19 лютого, відбулося засідання постійної комісії з питань розвитку бізнесу, виробничої інфраструктури, банківської діяльності та інвестицій під головуванням Андрія Андріїва. В її роботі також взяли участь заступник голови облради Петро Грицик, керівники структурних підрозділів ОДА й облради.

Насамперед члени комісії зосередили увагу на розгляді профільних питань, зокрема: про Програму розвитку прикордонної інфраструктури в Закарпатській області на 2018–2022 роки; внесення змін та доповнень до Регіональної програми з ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування на 2015 – 2018 роки; внесення змін до Програми розвитку малого і середнього підприємництва в області на 2017–2018 роки; хід виконання Програми підвищення ефективності функціонування ЗОКП «Міжнародний аеропорт «Ужгород» на 2017–2020 роки; хід виконання заходів Програми енергоефективності та енергозбереження Закарпатської області на 2016–2020 роки.

З цих питань інформував директор департаменту інфраструктури, розвитку і утримання мережі автомобільних доріг загального користування місцевого значення та житлово-комунального господарства ОДА Едуард Маляр. Він зазначив, що відповідно до внесених змін у законодавство, до сфери управління ОДА передано 2424,7 км доріг загального користування місцевого значення області, на яких розташовано штучні споруди та 827 мостів.

- На сьогодні у сфері управління департаменту перебуває 55 обласних автодоріг загального користування місцевого значення, загальною протяжністю – 1008,8 км, - зазначив посадовець, додавши: - Районні автодороги загального користування місцевого значення загальною протяжністю – 1415,9 км передано до сфери управління райдержадміністрацій.

Далі Едуард Миколайович зауважив, що на сьогодні експлуатаційний стан районних автомобільних доріг загального користування місцевого значення вкрай незадовільний.

- Переважна частина доріг місцевого значення введені в експлуатацію у 50–60-х роках, практично капітальні ремонти на них не проводилися. Так, у Паспортах автомобільних доріг, переданих службою автомобільних доріг у Закарпатській ОДА відсутні відомості про проведення капітальних ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, - інформував членів комісії Едуард Маляр.

Тож, для вирішення питань експлуатаційного стану автодоріг місцевого значення облдержадміністрацією прийнято рішення протягом наступних 3-х років здійснити масштабне оновлення місцевої мережі автодоріг шляхом проведення капітальних та середніх поточних ремонтів місцевої мережі. Тому впродовж 2018 року заплановано розпочати роботу у цьому напрямку насамперед із виготовлення проектно-кошторисної документації всіх автодоріг області (орієнтовною вартістю 7 млрд грн. ) проведення тендерних процедур та початку виконання робіт.

- Станом на 19.02.2018 департаментом проводяться тендерні процедури на об’єкти обласних доріг з капітального ремонту та поточного середнього ремонту.  Ремонтом охоплюватимуться понад 46 обласних автомобільних доріг. Тендерні процедури з проведення капітального ремонту та поточного середнього ремонту на 296 об’єкти районних автомобільних доріг загального користування місцевого значення проводитимуться райдержадміністраціями, - підкреслив посадовець.

- Нині дуже багато запитань до відсутності доріг у всіх напрямках Закарпаття, а також про кількість коштів та їх розподіл, - зауважив Петро Добромільський. - Вважаю, що це питання виключно до Президента та Кабміну. Нині весь обсяг коштів на дороги в державі складає 47 млрд грн., з яких  11 млрд грн - на комунальні обласні і місцеві дороги. Так от, із цих 11 млрд грн цьогоріч Закарпаття одержить лише 218 мільйонів Це для області – мізер, зокрема на капремонт, середній поточний, експлуатаційний. Адже вартість капремонту місцевої дороги одного кілометра орієнтовно складає 5 млн грн.

Едуард Маляр запропонував наступне: визначити, аби департамент інфраструктури, розвитку і утримання мережі автомобільних доріг загального користування місцевого значення та житлово-комунального господарства облдержадміністрації подавав на розгляд профільній постійній комісії обласної ради з питань розвитку бізнесу, виробничої інфраструктури, банківської діяльності та інвестицій інформацію про освоєння коштів у розрізі об’єктів за 2018 рік. Присутні на комісії обласні обранці підтримали слушну ініціативу.

Далі члени комісії уважно розглянули інші питання, винесені на 10-ту сесію облради 22 лютого п.р., а також листи і звернення до профільної комісії.

Джерело: Прес-служба Закарпатської облради

 

19 лютого 2018р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів

Залишити коментар:

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без будь-яких попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані правоохоронним органам, якщо від них надійшов відповідний запит. У коментарі заборонено додавати посилання та рекламні повідомлення!

Необхідні поля позначені наступним символом:*