Як закарпатцям отримати інформацію через веб-портал Пенсійного фонду?

Як закарпатцям отримати інформацію через веб-портал Пенсійного фонду?
Кожному громадянину, особливо передпенсійного віку, потрібно періодично контролювати стан своєї особової справи, перевіривши відповіді на такі запитання: «Чи сплачує за мене роботодавець кошти до Пенсійного фонду?», «Чи вірно відображаються мої індивідуальні дані та обліковується моя заробітна плата в органах Пенсійному фонду?», «Який страховий стаж я здобув?».

 

Пенсійний фонд України надає можливість здійснювати постійний контроль за даними, що можуть впливати на пенсійні права громадян, за допомогою Веб-порталу Пенсійного фонду України. Тут зручно і оперативно можна взаємодіяти з органами Пенсійного фонду та дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення до Фонду.

Принциповою відмінністю від попередніх форм інформування Пенсійним фондом через Інтернет є той факт, що Веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально з дотриманням вимог щодо захисту персональних даних.

Після проходження відповідної процедури реєстрації коло електронних послуг значно розширюється, надаються такі  можливості:

– отримання інформації про страховий стаж, нараховану заробітну плату та сплачені страхові внески із системи персоніфікованого обліку, починаючи з 2000 року (для тих громадян, які працюють чи працювали);

– отримання пенсійної інформації (для пенсіонерів);

– формування запитів на попередню підготовку документів;

– можливість подачі скарг;

– запис на прийом до фахівців Фонду.

Процедура реєстрації на Веб-порталі максимально спрощена – проводиться така процедура тільки один раз. Для цього необхідно звернутися до відповідного територіального органу Пенсійного фонду – громадяни звертаються до найближчого управління Фонду за місцем їх проживання. При зверненні необхідно заповнити заяву (можна підготувати заяву вдома за формою, яка викладена на Веб-порталі, або заповнити безпосередньо при зверненні до Фонду – при необхідності фахівці Фонду допоможуть Вам у її заповненні). Працівники Фонду ідентифікують особу заявника (представника) шляхом перевірки пред’явлених документів і перевіряють повноту та відповідність вказаних у заяві персональних даних особи даним, що містяться у пред’явлених цією особою документах.

При наявності електронно-цифрового підпису (ЕЦП) подати заяву на реєстрацію можна і безпосередньо з порталу (без особистого відвідання органу Пенсійного фонду України). Важливим є той факт, що під час реєстрації ідентифікація користувачів може здійснюватися за допомогою електронного пенсійного посвідчення (ЕПП).

В головному і об’єднаних управліннях Пенсійного фонду області встановлено інформаційні кіоски, через які також можна буде зайти на Веб-портал Пенсійного фонду України.

Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області

 

28 лютого 2018р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів