Минулоріч Закарпатський обласний контактний центр прийняв 9602 звернення

Минулоріч Закарпатський обласний контактний центр прийняв 9602 звернення
На розгляд депутатів облради внесено проект рішення «Про хід виконання Програми діяльності державної установи Закарпатський обласний контактний центр на 2017 – 2019 роки». У документі йдеться про найважливіші завдання, виконані у звітному періоді.

 

Так, упродовж звітного року обласний Контактний центр забезпечив приймання, реєстрацію, попереднє опрацювання і невідкладне надсилання на розгляд відповідно до компетенції органам виконавчої влади звернень, прийнятих на обласну „гарячу лінію” за безкоштовним номером 0-800-501-484 та урядову „гарячу лінію” за безкоштовним номером 15-45, а також через Інтернет (веб-сайти та веб-портал КМУ). Продовжено проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи з актуальних питань державної політики, надання заявникам консультацій і роз’яснень щодо норм законодавства, довідкової інформації, організовуючи проведення спеціалізованих гарячих ліній. Впроваджено додатковий спосіб приймання звернень не тільки за допомогою засобів телефонного зв’язку, а й через Інтернет. Продовжено рекламну кампанію з метою популяризації обласної „гарячої лінії” та розголосу інформації про графік роботи і єдиний безкоштовний номер телефону „гарячої лінії” та електронного сервісу.

Для реалізації заходів зазначеної Програми у 2017 році з обласного бюджету було передбачено 716,3 тис гривень.

Фактичні обсяги фінансування Програми з обласного бюджету у звітному періоді склали 605,9 тис грн, касові - 598,297 тис грн.

Як підкреслюється у документі, у  2017 році прийнято 9602 звернення, проведено 2 спеціалізовані „гарячі лінії” для жителів Закарпатської області. Одна з яких проводилась спільно із Департаментом охорони здоров'я  за тематикою впровадження Урядової програми „Доступні ліки” та тривала 11-12 травня 2017 р.  Інша - спеціалізована „гаряча лінія” спільно з Головним управлінням Пенсійного фонду України в Закарпатській області за тематикою впровадження Урядом Пенсійної реформи та тривала 12-13 грудня 2017 р. Виготовлено 1000 шт. листівок для   проведення рекламної кампанії з популяризації обласної „гарячої лінії”, єдиного безкоштовного номера телефону „гарячої лінії” та електронного сервісу.

Джерело: Прес-служба Закарпатської облради

 

12 березня 2018р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів

Залишити коментар:

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без будь-яких попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані правоохоронним органам, якщо від них надійшов відповідний запит. У коментарі заборонено додавати посилання та рекламні повідомлення!

Необхідні поля позначені наступним символом:*