Вже 4-й Ярмарок педагогічних знахідок провели у місті над Тисою

Вже 4-й Ярмарок педагогічних знахідок провели у місті над Тисою
У стінах Хустської станції юних туристів відбувся четвертий Ярмарок педагогічних знахідок, де свою роботу представляли вчителі української мови та літератури, що атестуються.

 

Хомечко Л. Ю. (учитель Боронявської ЗОШ І-ІІІ ст.) уміє захопити учнів, повести за собою в роздумах і почуттях, адже особливе запам'ятовується надовго: воно міститься у душі людини, а тоді вже виявляється у вчинках, стосунках з людьми, у творчості та поворотах долі. Характер Любові Юріївни розкривається в діяльності, її кредом є слова Дочинця: „Камінь, який котиться, мохом не обростає”. Її розповідь переривалася цитатами настільки вражаючими, образними, проникливими, що надовго запали в душу, а ми, наче учні, у кожному творі шукали „зернятко”, з якого виростають дивовижні дерева-сюжети творів.

На ярмарку ми захопились яскравою особистістю, мудрою, чуйною, доброзичливою і принциповою Мацов М.В., філологом та музикантом Вишківської ЗОШ І-ІІІ ст. №1. Її робота в школі не обмежується тільки уроками. Дієвим засобом виховання дітей вчитель вважає спів, який об'єднує в єдиний дружній колектив, організовує, дисциплінує, а також розвиває пам'ять, мислення, сприйняття музики.

Важливою вимогою суспільства є не енциклопедичність знань, а набуття вмінь та навичок, що сприяють розвиткові та самореалізації особистості. У цьому переконана вчитель Кошелівської ЗОШ І-ІІ ст. Дубляк М.В., про що свідчать досягнення її учнів.

Нагромадила багатий арсенал прийомів інтерактивного навчання від найпростіших („Робота в парах”, „Карусель”, „Мікрофон”) до складних („Мозаіка”, „Аналіз ситуації”), а також цікаві ігри та хвилинки відпочинку Бенца Н.Ю. (Липчанська ЗОШ І-ІІІ ст.), яка переконана, що „у кожній людині є сонце, та не треба його гасити”.

Своєчасно виявити та розвинути у дитини талант, показати, що вона здібна, допомогти повірити у свої сили є обов'язком учителя Золотарівської ЗОШ І-ІІІ ст. Слави В.М., яка вдало поєднує уроки української мови і трудового навчання.

Для вчителя Велятинської ЗОШ І-ІІІ ст. Селемонки А.Д. використання інтерактивних технологій є не самоціль, а засіб створення атмосфери доброзичливості й порозуміння, зняття з душі дитини почуття страху, спосіб зробити її розкутою, навіяти впевненість у своїх силах, налаштувати на успіх, виявити здібність до творчості.

Змістовною, цілеспрямованою, систематичною і результативною є робота вчителя Липчанської ЗОШ І-ІІІ ст. Гайович М.І., яка добре розуміє потреби та вікові особливості дітей, володіє педагогічною спостережливістю і тактовністю, організаторськими здібностями. Її педагогічна нива рясніє багатим урожаєм: вихованці є переможцями районних та обласних олімпіад та конкурсів. Пані Марія плідно працює і на царині дослідження літератури рідного краю. Вона є автором методичного посібника „Методика проведення уроків літератури рідного краю у контексті досліджувальної проблеми”.

Свої творчі надбання представили Бабич Н.В. (Ізянська ЗОШ І-ІІІ ст.) та Василинець Н.В. (Яблунівська ЗОШ І-ІІІ ст.).

На завершення методист РМК Подолей Н.М. наголосила, що вчитель зараз не домінує в класі, бо він не є тією людиною, що дає готові формули і розв'язки, а є лише тим, хто може допомогти знайти власну правду. Нове завдання в школі – навчити дітей, як знання і навички втілювати в життя.

А. Попович, учитель Нижньобистрівської ЗОШ І-ІІІ ст., Хустський р-н, ЗІППО

 

03 квітня 2018р.
Çàãðóçêà...

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів

Залишити коментар:

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без будь-яких попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані правоохоронним органам, якщо від них надійшов відповідний запит. У коментарі заборонено додавати посилання та рекламні повідомлення!

Необхідні поля позначені наступним символом:*