Ужгородський університет взяв участь ущорічному «Ярмарку кар’єри»

Ужгородський університет взяв участь ущорічному «Ярмарку кар’єри»
У четвер, 19 квітня, Ужгородський національний університет взяв участь у щорічному ярмарку вакансій «Ярмарок кар’єри», організованого Ужгородським міським центром зайнятості спільно з Управлінням освіти Ужгородської міської ради. Традиційно в цей день учні шкіл, абітурієнти та ті, хто шукає місце для працевлаштування - мали гарну нагоду особисто поспілкуватися з роботодавцями, отримати корисну інформацію, та, можливо, нове робоче місце.

 

Розпочали ярмарок урочисто - виконанням музичних творів духовим оркестром Ужгородського музичного коледжу ім. Д.Є.Задора, виступами різноманітних творчих колективів, а справжнього «екшену» додав показовий виступ представників прикордонної служби України.  

Опісля вітальних слів та урочистого відкриття, учні шкіл мали можливість відвідати різноманітні презентаційні стенди освітніх закладів та підприємств JABIL, УКРТЕЛЕКОМ, ЗАКАРПАТ-АВТО, УКРПОШТА, ТУРБОГАЗ УЖГОРОД, ЯДЗАКІ УКРАЇНА і т.д.

Зокрема від Ужгородського національного університету майбутніх абітурієнтів зустрічали представниці центру гуманітарно-виховної роботи, профорієнтації та працевлаштування Марія Яцків та Роксолана Блажівська, які ознайомлювали всіх присутніх зі спеціальностями та напрямками за якими можна  здобути вищу освіту в УжНУ.

«Нині ми знайомимо усіх гостей заходу з можливостями, які відкриває наш університет. Розповідаємо про наявні факультети та спеціальності, даємо детальну інформацію про коледж, адже чимало присутніх – випускники дев’ятих класів. Для всіх охочих ми підготували чимало рекламної продукції: це і книга про університет, ручки, олівці з логотипом, газета "Погляд", де зазначено всі факультети, предмети  ЗНО, які необхідні при вступі та «Путівник твоїх можливостей», в якому описаний перелік спеціальностей, карта міста та міжнародні можливості» - розповідає Марія Яцків.

Представниці університету розповідають, що «Ярмарок кар'єри» - традиційний захід перед початком вступної кампанії, який проводиться для тих, хто шукає можливості працевлаштування чи бажає визначитись із вищим навчальним закладом. Роботодавці можуть знайти фахівців, навчальні заклади – презентувати себе та запросити потенційних абітурієнтів, молодь – більше дізнатися про професії та, навіть, знайти роботу своєї мрії.

Максим Грежинець,

для Інформаційно-видавничого центру УжНУ

 

20 квітня 2018р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів