Прем’єр-міністр України наніс візит в ужгородський ЦНАП

Прем’єр-міністр України наніс візит в ужгородський ЦНАП
Після відвідин ужгородської школи №10 прем’єр-міністр України Володимир Гройсман з делегацією у супроводі міського голови Богдана Андріїва пішки пройшли Православною набережною, через пішохідний міст і набережну Незалежності до Ужгородської міської ради.

 

Тут прем'єр-міністру представили ЦНАП, який із березня 2018 року працює на першому поверсі адмінбудівлі, де провели масштабну реконструкцію. Оновлення зробили за кошти міського бюджету. Вартість – майже 8,6 мільйонів (у тому числі на придбання меблів, комп’ютерної техніки, запровадження електронної черги).

Володимир Борисович пройшовся приміщенням ЦНАПу, поспілкувався з адміністраторами і відвідувачами, прийом яких не припиняли, оглянув кілька допоміжних приміщень, серверну. «Створювати такі сучасні центри надання адміністративних послуг, де людина може без зайвого клопоту прийти і зробити всі справи, які є важливими – без тіні кабінетів, прозоро і відкрито, публічно і швидко - ось одне із досягнень реформи децентралізації, яку проводить уряд», - відзначив Володимир Гройсман.

Прем’єр-міністра поінформували, що рішення про реконструкцію першого поверху міськради прийняли влітку 2016 року у зв’язку з передачею ряду повноважень від центральних органів влади на органи місцевого самоврядування, а також тому, що раніше ЦНАП знаходився у пристосованому приміщенні, без зручностей і для відвідувачів, і для працівників.

Розпочав роботу Центр адміністративних послуг Ужгородської міської ради із січня 2014 року, на початку діяльності надавав 128 послуг, а зараз – 272 (140 послуг міської ради, 13 – ОДА, 119 – центральних органів виконавчої влади).

Після реконструкції на першому поверсі адмінбудівлі міської ради, окрім ЦНАПу, для зручності відвідувачів працюють також усі реєстраційні служби (відділи державної реєстрації юридичних та фізичних осіб-підприємців, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, реєстрації місця проживання), а також відділ роботи зі зверненнями громадян та загальний відділ. Знаходиться тут і приймальня, де проводять прийом громадян міський голова, його заступники, керівники структурних підрозділів.

Діє рецепція, де скеровують відвідувачів, у тому числі до спеціалістів виконавчих органів, надають допомогу у написанні заяв, звернень, заповненні бланків.

Працює електронна черга, але є і окремий комфортний зал очікування, ігрова зона для дітей. Відповідно до технічних будівельних норм обладнані зручності для людей з інвалідністю – від входу в будівлю і до вбиралень. Доступ на верхні поверхи міськради – через турнікети до сходів, а також ліфтом.

У ЦНАПі запроваджено чітке розділення на зони консультування, подання документів, отримання результатів. Підключено програмне забезпечення “Універсам послуг». Загальні відомості представлені на настінних табло та електронних інформаційних терміналах. Доступні банківські послуги – через термінал, на завершальній стадії – встановлення і pos-терміналів.

Міська влада продовжує працювати над розширенням спектру якісних адмінпослуг та покращенням сервісу, втіленням у роботі передових практик, міжнародного досвіду.

Джерело: Прес-служба Ужгородської міськради

 

11 травня 2018р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів