Як надавати туристам якісні послуги, коли не пробуєш їх сам? А коли мова йде про організацію анімаційної діяльності, що робити – доводиться поєднувати приємне з корисним. Незвичайні заняття, що поєднують у собі навчання й розваги, для студентів проводить старший викладач кафедри туристичної інфраструктури та сервісу Богдана Носа.
Одне із таких відбулося днями – третьокурсники підбивали підсумки вивченого за семестр із організації анімаційної діяльності. Завдання полягало в тому, аби розповісти й по можливості продемонструвати свої захоплення.
«Упродовж семестру ми вивчали уподобання людей, їхні захоплення, адже це впливає на те, яке дозвілля вони обирають, – розповідає Богдана Носа. – Я запропонувала студентам розповісти про свої захоплення та вміння, щоб на прикладі групи ми побачили, наскільки різними є люди та їхні інтереси».
Експеримент видався цікавим: молодь показала свої вміння зі створення мехенді (малюнки хною на тілі), малювання портретів, гри на гітарі, виготовлення квітів із гофрованого паперу тощо. Знайшлися й такі, що понад усе полюбляють читати, тож поділилися своїми літературними вподобаннями.
Цікаво, що спочатку не всі студенти наважилися розповісти про свої захоплення, однак до кінця заняття чи не кожен поділився: танцюю, граю в футбол/баскетбол, захоплююся нумізматикою, збираю військові макети…
«Немає універсального виду дозвілля, який би підійшов кожному, і це доводить наше заняття. Тому ми, як туризмознавці, маємо розробляти таку анімацію, яка буде цікавою широкій групі осіб, враховувати, що кому до вподоби», – пояснює пані Богдана.
Студентам такі пари до душі, адже щоразу дізнаються нове і проводять час цікаво та весело. Так, приміром, протягом семестру в рамках навчального предмету молодь формувала ігротеку аніматора з різними видами ігор – рухливими, рольовими, інтелектуальними та іншими. А ще – відвідували мотузковий парк, аби дослідити види активного дозвілля в Ужгороді. Одне слово, кому таке не сподобається?
– Це той момент, коли, крім предмета навчання, я даю можливість їм розкритися, проявити креатив – і віддача надзвичайно приємна: студенти активно відвідують заняття, добре сприймають матеріал і розкривають власний потенціал, – стверджує Богдана Носа.
Користь від цих занять уже через кілька років зможемо перевірити на власному досвіді – коли студенти самостійно розроблятимуть анімацію для Закарпаття чи інших областей України.
Ксенія Шокіна, Медіацентр УжНУ
До цієї новини немає коментарів