Міжнародний пасажирський потяг на євроколії поміж Мукачевом і Будапештом запустять під кінець літа

Міжнародний пасажирський потяг на євроколії поміж Мукачевом і Будапештом запустять під кінець літа
Вже найближчим часом спеціально для цього поїзда на відстані 500 м від залізничного вокзалу станції Мукачево розпочнеться будівництво окремої посадочної платформи, яка примикатиме до колії стандарту 1435 мм.

 

До кінця літа Укрзалізниця планує запустити євроколією обіцяний поїзд Мукачево - Будапешт. Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив в. о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

За словами очільника Укрзалізниці, вже найближчим часом спеціально для цього поїзда на відстані 500 м від залізничного вокзалу станції Мукачево розпочнеться будівництво окремої посадочної платформи, яка примикатиме до колії стандарту 1435 мм. «Наразі триває погодження проекту будівництва, роботи плануємо розпочати вже найближчими тижнями. Паралельно опрацьовуємо питання графіка руху поїзда та встановлення тарифів», — зазначив Євген Кравцов.

Також він повідомив, що крім зведення нової платформи, необхідно впорядкувати приблизно 40 км євроколії. Усі роботи планується звершити до кінця літа 2018 р. «У перспективі плануємо запровадити пряме залізничне сполучення вузькою колією зі Словаччиною, Чехією та іншими країнами Євросоюзу», - написав Євген Кравцов.

Планується, що поїзд Мукачево—Будапешт долатиме відстань майже 400 км орієнтовно за 6 год. Його маршрут пролягатиме через угорські міста Дебрецен та Ньїредьгаза.

Завдяки поїзду, що курсуватиме євроколією, не потрібно буде витрачати час на заміну колісних пар, а всі прикордонно-митні операції здійснюватимуться на станції Чоп. Місцева влада Мукачево також активно включилася в процес будівництва та приводить до ладу прилеглу до станції територію.

Нагадаємо, під час візиту Євгена Кравцова до Будапешта (Угорщина) залізничники двох країн обговорили питання запровадження нового залізничного сполучення Мукачево—Будапешт, яке передбачає рух пасажирських поїздів євроколією шириною 1435 мм без заміни колісних пар. У ході переговорів сторони досягли домовленостей, що перевезення за маршрутом Мукачево—Чоп—Будапешт здійснюватиметься рухомим складом угорської сторони, оскільки Укрзалізниця не експлуатує пасажирський рухомий склад для колії шириною 1435 мм.

Джерело: Медіацентр "Магістраль"

 

19 червня 2018р.
Çàãðóçêà...

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів

Залишити коментар:

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без будь-яких попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані правоохоронним органам, якщо від них надійшов відповідний запит. У коментарі заборонено додавати посилання та рекламні повідомлення!

Необхідні поля позначені наступним символом:*