Москаль до Кабміну: фінансування доріг на Закарпатті - як сиріт з панського столу

Москаль до Кабміну: фінансування доріг на Закарпатті - як сиріт з панського столу
Москаль: «Мало того, що Закарпаття фінансують для ремонту доріг, наче сиріт із панського столу, «Укрзалізниця» ще й заблокувала поставки матеріалів для виробництва асфальту»

 

Відкрите звернення голови Закарпатської ОДА до прем’єр-міністра України

Шановний пане прем’єр-міністре України!

На початку липня міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив на своїй сторінці у Фейсбуку, що у 2018 році бюджет обласних доріг становить понад 11 мільярдів гривень. На Закарпатську область із цього «пирога» заплановано виділити 218 мільйонів гривень. Це всього-на-всього 1,9 відсотків від загальної суми, їх не вистачить на капітальний ремонт навіть однієї обласної дороги. Але й ці гроші ми ще не отримали в повному обсязі. Мало того, що Закарпаття фінансують, наче сиріт із панського столу, так пан Омелян ще й підбурює громадян проти керівництва області, заявляючи таке:

«Тому, коли Ви бачите, що місцеві дороги не ремонтують – маєте повне право запитати в керівника області: «В чому справа? WTF?! Pourquoi?» І далі: «Не чекайте – вимагайте!»

Тобто міністр свідомо провокує конфлікт населення з обласними державними адміністраціями. При цьому яким чином за 218 мільйонів гривень можна відремонтувати 55 обласних доріг, 293 районні дороги і понад 5 тисяч комунальних доріг, які капітально не ремонтувалися від 20 до 40 років, пан Омелян скромно мовчить.

Однак суть навіть не в цьому. Головне те, що на Закарпаття «з милості» «Укрзалізниці», яка входить до Мінінфраструктури (тобто до відомства пана Омеляна), повністю заблоковані поставки щебеню та інших матеріалів, необхідних для виготовлення асфальту. Так, на залізничній станції «Коростень» стоять 52 завантажені для Закарпаття вагони, на станції «Гайворон» – 50 вагонів, на станції «Ушиця» – 30 вагонів, на станції «Шепетівка» – 5 вагонів. І це далеко не все. У Житомирській області вже півтора місяці заблоковані 30 вагонів із щебнем румунської фірми «ТРАМЕКО», яка ремонтує дороги на Закарпатті. На станції «Клесів» (Рівненська область) взагалі відмовляються приймати хоч один вагон для завантаження щебеню з кар’єру, при тому, що потреби в такому щебені тільки для Закарпаття – 50 вагонів щодня. «Укрзалізниця» заборонила відправляти на Закарпаття криті вагони, напіввагони, цементовози і всі види вантажних вагонів, які можна використовувати для перевезення щебеню та інших сипучих матеріалів для виготовлення асфальту. У результаті зараз усі асфальтні заводи області знаходяться на межі зупинки. Чому робляться такі речі, чим Закарпаття не догодило «Укрзалізниці», я не знаю. Але мушу застерегти вас, шановний прем’єр-міністре, що організоване паном Омеляном протистояння простих людей, котрі не розбираються в ситуації, з державними адміністраціями і водночас блокування ремонту доріг через відсутність вагонів, може повернутися персонально проти вас і проти Кабінету міністрів України.

26 липня відбудеться сесія Закарпатської обласної ради. Прошу вас, шановний прем’єр-міністре, направити на сесію керівника «Укрзалізниці» Євгена Кравцова, щоб він персонально пояснив усій області причини блокування вантажних перевезень на Закарпаття.

За матеріалами сайту Геннадія Москаля

 

18 липня 2018р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів

Залишити коментар:

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без будь-яких попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані правоохоронним органам, якщо від них надійшов відповідний запит. У коментарі заборонено додавати посилання та рекламні повідомлення!

Необхідні поля позначені наступним символом:*