Закарпатська ДФС про право платника податків на оскарження рішень фіскальної служби

Закарпатська ДФС про право платника податків на оскарження рішень фіскальної служби
Головне управління ДФС у Закарпатській області звертає увагу платників податків, що у разі незгоди із сумами нарахованих грошових зобов’язань, не обов’язково відразу звертатися із позовами до суду.

 

Податковий кодекс України (далі – ПКУ) містить норму, яка дозволяє платникам проводити процедуру оскарження в адміністративному порядку. Але наголошуємо, що подаються такі скарги протягом 10 календарних днів, які настають за днем отримання платником податків податкового повідомлення-рішення або іншого рішення контролюючого органу. При цьому скарга має подаватися до контролюючого органу вищого рівня, тобто до ДФС України. Така скарга розглядається і по ній приймається рішення. При цьому, згідно з п. 56.15 ст. 56 ПКУ скарга, подана із дотриманням строків, визначених п. 56.3 ст. 56 ПКУ, зупиняє виконання платником податків грошових зобов’язань, визначених у податковому повідомленні-рішенні(рішенні), на строк від дня подання такої скарги до контролюючого органу до дня закінчення процедури адміністративного оскарження. Протягом зазначеного строку податкові вимоги з податку, що оскаржується, не надсилаються, а сума грошового зобов’язання, що оскаржується, вважається неузгодженою.

Платник податків має право оскаржити в суді податкове повідомлення-рішення або інше рішення контролюючого органу у будь-який момент після отримання такого рішення протягом 1095 днів.

Рішення контролюючого органу, оскаржене в судовому порядку, не підлягає адміністративному оскарженню.

Крім того, звертаємо увагу, що відповідно до статті 56 ПКУ, не підлягають оскарженню (ні адміністративному, ні судовому) грошові зобов‘язання, визначені платником самостійно.

ДФС у Закарпатській області

 

26 липня 2018р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів