Закарпатська ДФС: як отримати дозвіл на провадження митної брокерської діяльності

Закарпатська ДФС: як отримати дозвіл на провадження митної брокерської діяльності
Відповідно до статті 406 Митного кодексу України від 13.03.2012 №4495-VI (далі - Кодекс) дозвіл надається Державною фіскальною службою України та Адміністрацією Державної прикордонної служби України. Підприємства, які отримали такі дозволи, згідно зі статтею 405 Кодексу включаються до реєстру митних брокерів, що ведеться Державною фіскальною службою України. Таким підприємствам видаються витяги з реєстру.

 

Форми, порядок подання та розгляду заяв, порядок надання, зупинення дії, анулювання дозволів, а також контроль за його провадженням затверджуються наказом Міністерства фінансів України від 04.08.2015 № 695 «Про діяльність митних брокерів», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 27.08.2015 за № 1036/27481 (далі - Порядок).

Пунктом 1 розділу II Порядку Заява про надання/переоформлення дозволу на провадження митної брокерської діяльності (далі - заява) заповнюється за відповідною формою у друкованому вигляді за допомогою друкувального пристрою на аркуші паперу формату А4 та засвідчується підписом керівника підприємства або громадянина-підприємця та печаткою. Будь-які виправлення та підчистки у заяві не допускаються.

Інформаційна картка, форма та зразок заяв щодо надання/переоформлення дозволу розміщені на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України у рубриках «Адміністративні послуги»пункти 39, 40 (http://sfs.gov.ua/diyalnist-/admin-poslugi/) .

Відповідно до статті 409 Кодексу рішення про надання дозволу приймається протягом 20 робочих днів з дня надходження заяви до органу, уповноваженого на надання дозволу. Витяг з відповідного реєстру видається підприємству протягом трьох робочих днів з дня прийняття рішення про надання дозволу.

Дозволи надаються та переоформлюються безоплатно і діють безстроково.

Разом з цим слід зазначити, що відповідно до статті 410 Кодексу у наданні дозволу може бути відмовлено у разі невиконання заявником вимог, встановлених для його отримання. Пунктом 8 розділу II Порядку визначено, що підставою для прийняття спільною групою рішення про відмову у наданні/переоформленні дозволу є неповні та/або недостовірні відомості, що містяться у заяві.

Звертаємо увагу, що останнім часом почастішали випадки відмов Спільною групою ДФС та Адміністрації Держприкордонслужби у наданні/переоформленні дозволів (наприклад, у липні 2018 року розглянуто 73 заяви, з них відмовлено – 24, що становить 33 відсотки). Серед найбільш поширених причин відмов слід виділити:

- відсутній код території підприємства (КОАТУУ);

- відсутній код організаційно-правової форми господарювання;

- відсутня дата видачі паспорта ФОП;

- неправильно визначено місцезнаходження підприємства;

- неправильно вказаний ідентифікаційний код підприємства (це код ЄДРПОУ).

Відповідно до пункту 9 розділу II Порядку про відмову у наданні/переоформленні дозволу ДФС повідомляє підприємство у письмовій формі із зазначенням причин відмови за адресою місцезнаходження юридичної особи/місця проживання громадянина-підприємця, зазначеною у заяві, протягом трьох робочих днів з дня прийняття такого рішення.

Додатково інформуємо, що інформація щодо виданих та переоформлених дозволів постійно оновлюється та розміщується на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України у рубриці «Реєстри» (http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/).

ДФС у Закарпатській області

 

20 серпня 2018р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів

Залишити коментар:

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без будь-яких попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані правоохоронним органам, якщо від них надійшов відповідний запит. У коментарі заборонено додавати посилання та рекламні повідомлення!

Необхідні поля позначені наступним символом:*