На безпеку руху по області за 2 роки планують спрямувати понад 265 мільйонів

На безпеку руху по області за 2 роки планують спрямувати понад 265 мільйонів
Відповідне рішення прийняли сьогодні депутати Закарпатської облради. Що в рамках програми зроблять?

 

Регіональна програма підвищення рівня безпеки дорожнього руху у Закарпатській області на період до 2020 року (далі – Програма) розроблена на виконання Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2020 року і спрямована на поліпшення стану безпеки дорожнього руху, зниження рівня аварійності на автомобільних дорогах області, поліпшення стану забезпечення безпеки дорожнього руху автомобільних доріг області, дотримання учасниками дорожнього руху правил дорожнього руху, підвищення рівня дисципліни водіїв і пішоходів, підвищення рівня надання медичної допомоги потерпілим у дорожньо-транспортних пригодах.

Закарпатські депутати наголошують, що у 2017 році в області було зареєстровано 2874 дорожньо-транспортних пригод, загальна кількість потерпілих у них становила 896 осіб, з яких 84 особи загинули і 812 травмовано. Порівняно з аналогічним періодом минулого року кількість дорожньо-транспортних пригод зросла на 11 %. Аналіз дорожньо-транспортних пригод свідчить, що основними причинами автопригод залишаються: порушення правил маневрування – 185 (32,1 відс. загальної кількості); перевищення безпечної швидкості руху – 127 (питома вага 22,1 відс.); виїзд на смугу зустрічного руху – 25 (4,3 відс.); керування транспортними засобами у нетверезому стані – 9 (1,5 відс.). Найпоширенішими видами автопригод залишаються: наїзд на пішохода та велосипедиста – 331 (41,7 відс.); зіткнення транспортних засобів – 327 (56,6 відс. загальної кількості); наїзд на перешкоду – 103 (17,8 відсотка).

Основна ж проблема в тім, що упродовж останніх п’яти років практично не здійснювався капітальний ремонт, недостатньо проводилися і планово-попереджувальні ремонтні роботи доріг області. Як результат, на всій мережі доріг не дотримано від 2 до 5 міжремонтних термінів, повністю зношене покриття доріг, а на багатьох ділянках, особливо місцевого значення, дороги зруйновані і не підлягають ніяким поточним ремонтам. Разом з тим, інтенсивність вантажопотоку з кожним роком збільшується, а фінансування дорожніх робіт становило не більше 15 % нормативної потреби. Внаслідок цього в області  протягом останнього десятиріччя практично повністю вичерпано ресурсні можливості вулично-шляхової мережі, що спричиняє значне погіршення умов руху, безпеки дорожнього руху, екологічної ситуації, збільшення витрат пального та зростання аварійності.

Відповідно, розроблено Програму на основі комплексного підходу до розв’язання проблем захисту суспільства, національного надбання і довкілля від автопригод та їх наслідків, визначення шляхів удосконалення системи забезпечення безпеки дорожнього руху на автошляхах області, організаційних засад її функціонування.

  

Програму розраховано на три роки: початок – 2018 рік; завершення – 2020 рік.  У рамках програми, зокрема, передбачено (подаємо найважливіші заходи):

-        опрацювати з урахуванням результатів аналізу транспортної ситуації питання про впровадження у містах автоматизованих систем керування дорожнім рухом, одностороннього руху на вулицях, відокремлених смуг руху для громадського транспорту, систем маршрутного орієнтування, створення паркінгів тощо;

-        забезпечити створення системи пунктів базування машин швидкої медичної допомоги для надання екстреної (невідкладної) медичної допомоги постраждалим у дорожньо-транспортних пригодах;

-        рекомендувати вжити заходів до впровадження у діяльність управління патрульної поліції в Закарпатській області Департаменту патрульної поліції використання технічних засобів автоматичної фіксації порушень правил дорожнього руху, передбачивши їх першочергове встановлення у місцях концентрації дорожньо-транспортних пригод;

-        з метою профілактики аварійності та її наслідків запровадити встановлення пристроїв примусового зниження швидкості біля розташування навчальних та лікувальних закладів, на аварійно небезпечних ділянках автодоріг і вулиць;

-        з метою профілактики аварійності та її наслідків запровадити встановлення пристроїв примусового зниження швидкості біля розташування навчальних та лікувальних закладів, на аварійно небезпечних ділянках автодоріг і вулиць.

Крім того, на підставі проаналізованих даних визначити місця концентрації дорожньо-транспортних пригод та аварійно небезпечні ділянки автодоріг. Розробити та впровадити інженерні заходи щодо підвищення організації безпеки дорожнього руху у зазначених місцях. Про це, нагадаємо, йшлося й на засіданні комісії з питань розвитку бізнесу, виробничої інфраструктури, банківської діяльності та інвестицій Закарпатської облради. Як відзначив тоді її голова Андрій Андріїв, з огляду на поширену у всіх європейських державах практику слід визначити найбільш проблемні ділянки руху та облаштувати на них круговий рух. «Наприклад, такі розв'язки, які пригальмовуватимуть, так би мовити, "водіїв-літунів", вкрай потрібні в Ужгороді в мікрорайоні Шахта на перехресті Тімірязєва та об'їзної (неподалік коньячного заводу), в Мукачеві біля посту патрульної служби, є проблемні ділянки в Чопі, в Хусті тощо».

Загалом тоді ж прозвучала пропозиція розробити комплексне бачення вирішення питання, і наразі його представили.  

Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, становить 265,28 млн. гривень, у тому числі  з державного бюжету - 230,87 млн. гривень, з обласного - 27,49 млн. гривень, з місцевих бюджетів - 6,92 млн. гривень.

 

uzhgorod.net.ua

 

27 вересня 2018р.
Çàãðóçêà...

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів

Залишити коментар:

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без будь-яких попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані правоохоронним органам, якщо від них надійшов відповідний запит. У коментарі заборонено додавати посилання та рекламні повідомлення!

Необхідні поля позначені наступним символом:*