Перспективи "євроблях". Чим новіший автомотлох - тим менша ставка?

Перспективи "євроблях". Чим новіший автомотлох - тим менша ставка?
І чим старша автівка, тим більше доведеться сплатити акцизу при розмитненні.

 

У листопаді народні депутати розглянуть законопроект, який істотно спростить розмитнення в Україні. Ключові зміни стосуються зняття екологічного та вікового обмежень. Скільки ж буде коштувати розмитнення авто в такому випадку?

В разі прийняття законопроектів (№8487 і 8488) на українців чекають серйозні зміни. Так, зокрема, замість жорсткого обмеження, яке діє зараз (автомобіль, який імпортується, має відповідати "Євро-5 (6)" і бути випущеним не раніше 2010 року), будуть введені коригуючі коефіцієнти акцизу, прив'язані до віку машини. Чим новіше авто - тим менша ставка. Чим більший вік транспортного засобу - тим більше доведеться сплатити акцизу при розмитненні. Найголовніше, що зміниться, - це з'явиться можливість розмитнення автомобілів, які не відповідають екологічному стандарту" Євро-5 ". Тобто можна буде розмитнити автомобіль будь-якого віку. Ще один важливий момент - це істотна зміна ставок акцизу на ввезення автомобілів.

Нагадаємо, згідно з прийнятим в першому читанні законопроекту, замість існуючої шкали з діапазонами обсягів двигунів і віку легкових авто нардепи пропонують застосовувати єдину формулу і дві базові ставки (БС). Для бензинових авто базову ставку пропонується встановити на рівні € 50, для "дизелів" - € 75. Сама формула буде виглядати наступним чином: базова ставка, помножена на коефіцієнт об'єму двигуна і вік автомобіля. Наприклад, для п'ятирічного автомобіля з бензиновим двигуном об'ємом 2,4 л акциз становитиме € 600 (замість € 5,3 тис. Акцизного збору за звичайною ставкою, без урахування пільгового періоду розмитнення, який діє до кінця 2018 року), а для двухетнего " дизеля "об'ємом 1,6 л - € 240 (замість € 3 тис.). Іншими словами, тепер в Україні можна буде ввозити авто мало не 90-х років, проходити розмитнення і отримувати українські номери. Це, з одного боку, дозволить обзавестися іномаркою навіть тим, хто і не мріяв зібрати на неї, а з іншого - наповнить країну автомотлохом.

 

26 жовтня 2018р.
-->

До теми

Коментарі:

  1. vova 2018-10-29 / 15:11:50

    Дайте нам заробити на мотлох на якому їздять наші дупатати,

  2. Александр 2018-10-27 / 08:17:42

    В заголовке статьи наверное перепутали европейские машины бу с автохламом в виде ДЭУ,Славут,ВАЗов и Москвичей,которые колесят украинскими дорогами,создавая аварийые ситуации.