Що потрібно, щоб захистити власний бізнес від конкурентів?

Що потрібно, щоб захистити власний бізнес від конкурентів?

 

Незалежно від того, яким саме бізнесом ви займаєтесь – продаєте товари або надаєте послуги, ви можете зіткнутися з недобросовісною конкуренцією. В чому це може виражатись та як себе захистити від таких посягань розкаже спеціаліст патентного агентства Profitmark.

Недобросовісна конкуренція: види та форми її здійснення

Згідно зі ст. 1 ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції», недобросовісною конкуренцією є будь-які дії у конкуренції, що суперечать правилам, торговим та іншим чесним звичаям у підприємницькій діяльності. На практиці є декілька видів такої діяльності, ми розповімо про ті види та форми, з якими ми вимушено зіштовхуємося та від чого захищаємо своїх Клієнтів.

Отже, ми працюємо над захистом Клієнтів від таких форм недобросовісної конкуренції:

1.    Неправомірне використання фірмових позначень.

Такий вид зловживань трапляється найчастіше. Під фірмовими позначеннями потрібно розуміти будь-які зареєстровані компанією або фізичною особою знаки для товарів та послуг – назву, слоган, логотип тощо. Наприклад, у вашої компанії є логотип, ви постійно вкладаєте кошти в його розкрутку, займаєтеся рекламою, просуванням, а хтось із ваших конкурентів «приходить на все готове». Бере свій товар, наприклад, схожий із вашим, ставить ваш логотип або назву і починає продавати. За умови того, що йому не потрібно вкладати в рекламу - продавати його він може дешеве, а отже ви несете втрати. Щоб мати змогу захистити свої права від такого «конкурента» потрібно реєструвати свої позначення як торговельну марку. Тільки якщо ваше позначення зареєстроване ви зможете звернутись для початку до конкурента з вимогою припинити незаконне використання позначення, а якщо це не спрацює то і до суду. Зазвичай після отримання такої претензії використання одразу припиняються, люди не хочуть мати проблем із законом.

2.    Копіювання зовнішнього вигляду виробу.

Цей вид недобросовісної конкуренції – класичний контрафакт, підробка. Ті, хто не бажає розробляти щось своє, фірма або фізична особа бере ваш продукт та робить його повністю або до ступеню змішення схожим з вашим. Клеїть на нього свою назву та продає. Це є теж порушенням, адже таким чином недобросовісний конкурент вводить в оману споживача та використовує вашу інтелектуальну власність. Тільки уявіть: ви вкладаєте гроші в розробку товару в його тестування, проводите дослідження, а потім на ринку з’являється такий самий продукт, але вже з іншим брендом… 

Зовнішній вигляд виробу можна зареєструвати як патент та зафіксувати за собою виключні права на його виробництво або продаж. 

Що дає реєстрація торговельних марок та іншої інтелектуальної власності?

Окрім уже зазначених переваг, таких, як законодавча реєстрація та виключні права на використання, зареєстрована інтелектуальна власність має ще деякі переваги. По-перше, це підвищення вартості вашої компанії. Вся інтелектуальна власність, яка зареєстрована, – це повноцінний нематеріальний актив, який ставиться на баланс підприємства, тим самим збільшуючи його вартість.

Можливість передавати права на використання позначень. Зареєструвавши торговельну марку або патент ви зможете давати стороннім особам право використовувати вашу назву. Це також гарна можливість масштабувати бізнес через партнерів. Найчастіше це використовують у вигляді франчайзингу, де ви передаєте партнеру для використання свої технології та бренд.

З нашою допомогою ви можете зареєструвати свою інтелектуальну власність, не виходячи з дому, в режимі онлайн. Для цього лише варто зайти на наш сайт та подати заявку на сайті - https://profitmark.ua/ 

 

18 грудня 2018р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів