Рекламісти й піарники УжНУ понесли гуртувальну атмосферу «Дизайну спілкування» до школярів

Рекламісти й піарники УжНУ понесли гуртувальну атмосферу «Дизайну спілкування» до школярів
Нитяна? графіка (чи т. зв. стринг-арт) нині популярна не тільки як напрям рукотворного мистецтва (генд-мейду), а й є чудовим приводом для командотворення (тимбілдингу). Студенти 2-го та 4-го курсів спеціалізації «Реклама та зв’язки з громадськістю» відділення журналістики УжНУ в межах проекту «Дизайн спілкування» мали змогу вповні відчути атмосферу цієї гуртувальної комунікації та повправлятися в азах нитяної техніки. Зокрема, сплели логотип «Реклама та PR в УжНУ» і влаштували захід «Дизайн спілкування» у ЗОШ № 9, де заохотили до плетіння смайлика ужгородських школярів.

 

Студентсько-школярську зустріч організували доцент кафедри журналістики Леся Поліха та психолог школи Ганна Ребрей.

Учасники заходу висловили свої враження від комунікації.

Аліна Вовчок: «Безперечно, кожен вніс щось своє у творення «Дизайну спілкування», щоб врешті в нас вийшла справді приємна атмосфера. Знайомство, мабуть, – найважливіша частина зустрічі, коли у всіх складається враження одне про одного, а оскільки йдеться про дизайн спілкування, то наша група підійшла до цього креативно. Дійство почалося грою «Комплімент». Передавали клубок ниток і разом із цим зав’язували дружні взаємини,  присутні відчували тісніший зв’язок одне з одним.

Та основна наша мета полягала в поєднанні приємної атмосфери з навчанням. Саме тому (оскільки ми майбутні рекламісти) вирішили поділитися своїми знаннями щодо кольорів у рекламі. Діти зацікавилися, це було помітно, коли згадували, з чим у них асоціюється той чи той колір. А потім ми плели смайлика, використовуючи нитяну техніку. Нитки, дощечка, цвяхи й усмішки на обличчях дітей, бо творили ми разом».

Ярослава Середа: «Мені здається, наші маленькі друзі були задоволені, що дізналися про таку течію, як стринг-арт. У них була можливість разом зі студентами вплести й свою ниточку спілкування в загальний малюнок – створити щось своє у мистецтві й просто добре провести час. Адже саме післясмак заходу («це було приємно») і має доноситися через дизайн спілкування.

Вікторія Бригідін: «Моментом інтриги в нашому заході стало завдання «Зроби комплімент самому собі». Не кожному це далося легко. Всі звикли говорити приємності одне одному, але іноді забувають казати їх собі».

Тетяна Хасанова: «Сподіваємося, що завдяки нашому маленькому і повчальному заходу діти змогли засвоїти для себе щось корисне і просто класно провести час.

Наостанок ми підготували їм смачний сюрприз – цукерки з побажаннями. Безперечно, цьому моменту зраділи всі школярі без винятку. Захід завершився на позитивній ноті, а щоб її підкріпити – усі зробили колективне фото».

Ганна Ребрей: «Такі зустрічі завжди дуже активізують. Це зовсім інший формат спілкування, ніж той, до якого діти звикли в школі в ракурсах учитель-учень чи учень-учень. Студенти ще не дорослі, але вже не діти, тому рівень довіри і контактності до них з боку учнів достатньо високий. Цінно, що така взаємодія завжди дає додаткову можливість проявитися учням, які не мають такої нагоди в колективі через свою навчальну успішність чи міжособистісну популярність. Досвід встановлення позитивного контакту та успішної комунікації позитивно впливає на всіх учасників зустрічі».

Леся Поліха: «Дизайн спілкування діє. Нові знайомства, нові знання, новий досвід та хороші спогади – головний результат нашого дійства. Вважаю, що ми досягли поставленої мети, адже школярі дуже захотіли, аби сплетений смайлик лишився у класі, а це правдива ознака того, що після приємно проведеного часу є бажання залишити щось собі на пам’ять».

Медіацентр УжНУ

відео «Плетіння смайлика» Вікторії Бригідін,

відео «Плетіння лого рекламників» Віталія Завадяка,

монтаж Юрія Піпаша

 

04 січня 2019р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів