Для співпраці зі споживачами у ПрАТ "Закарпаттяобленерго" функціонує "гаряча лінія"

Для співпраці зі споживачами у ПрАТ "Закарпаттяобленерго" функціонує "гаряча лінія"
Отримати необхідну консультацію чи роз’яснення з питань розподілу/передачі, висловити зауваження, повідомити про факти розкрадання електричної енергії чи оскаржити неправомірні дії персоналу компанії можна за телефоном (0-312) 61-94-96. Адреса ІКЦ: Ужгородський район, с. Оноківці, вул. Головна, 57.

 

ІКЦ та «Гаряча лінія ПрАТ «Закарпаттяобленерго» працює:

- понеділок-п’ятниця: з 8:00 до 17:00 (обідня перерва: з 12:00 до 13:00);

- у неробочий час, а також у вихідні та святкові дні лінія працює в режимі автовідповідача із записом вхідних голосових повідомлень, які мають містити контактні дані та причину звернення.

У разі виникнення спірних ситуацій між споживачем та оператором системи з питань енергозабезпечення для об’єктивного їх розв’язання Ви маєте можливість написати звернення до Комісії, яка працює при Інформаційно- консультаційному центрі. До складу Комісії входять представники сектора НКРЕКП у Закарпатській області, Інспекції Держенергонагляду у Закарпатській області та ПрАТ «Закарпаттяобленерго». Отримати інформацію щодо порядку роботи Комісії ІКЦ можна, звернувшись на «Гарячу» телефонну лінію ПрАТ «Закарпаттяобленерго» за телефоном (0-312) 61-94-96.

Джерело: Дирекція ПрАТ «Закарпаттяобленерго»

 

Читайте наші найцікавіші новини також у Інстаграмі та Телеграмі

 

29 січня 2019р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів