Ужгородські студенти створили сервіс, що дозволяє робити замовлення без участі офіціанта

Ужгородські студенти створили сервіс, що дозволяє робити замовлення без участі офіціанта
Чекати офіціанта, потім чекати меню, потім чекати, поки він прийме замовлення і принесе його… Правда, іноді дратує?

 

Ужгородські студенти вирішили розв’язати цю проблему і створили сервіс оптимізації сфери обслуговування QRWaiter. Медіацентр поспілкувався з одним із розробників, студентом економічного факультету Миколою Кошуном і ділиться з вами інформацією про цікаву новацію для сфери обслуговування, а можливо, навіть надихне на створення власного стартапу.

  • Миколо, що це за сервіс, на що розрахований і як він функціонує?

– Сервіс покликаний вирішити проблему тривалого очікування бажаної страви чи напою в закладі і в рази пришвидшити обслуговування. Адже людина має насолоджуватися своїм замовленням, а не витрачати час у його очікуванні. Ми вирішили це питання завдяки QR-кодам, які розміщені на столиках закладу. Відвідувач просто сканує код і в браузері ґаджета відкривається електронне меню цього закладу. Ви онлайн обираєте страви, величину порції, напої тощо й відправляєте замовлення офіціанту. Він може його підтвердити або відхилити, якщо чогось із замовленого, скажімо, не виявиться. Коли замовлення підтверджене, його статус змінюється: воно в роботі. Потім можна щось дозамовити або попросити чек – так само онлайн.

  • Як довго працювали над розробкою? І чим сервіс відрізняється від інших? Адже QR-коди вже застосовують у деяких закладах Ужгорода.

– Так, є заклади, які користуються QR-кодами, адже сам код як такий – давно не новація. Але в закладах, які маєте на увазі, ця система працює через Telegram. Тобто я можу викликати офіціанта до певного столика навіть якщо перебуваю вдома. А в нас є прив’язка до геолокації – якщо вас немає в закладі, то нічого зробити не можете. На відміну від інших подібних програм у нас усе працює через веб-інтерфейс, сканувати код можна через звичайну камеру мобільного телефона. iPhone це робить автоматично, на Android, якщо автоматичне сканування кода вимкнене, це можна зробити навіть через Viber. Але це недолік операційної системи. У принципі, ми публікуємо інструкції і пояснюємо, як цим користуватися. Над розробкою працювали більш ніж півроку, можливо, навіть рік. Захотілося пришвидшити роботу якоїсь сфери, і так вийшло, що зупинилися саме на закладах відпочинку.

  • У вас велика команда розробників?

– Над системи QRWaiter працює 5 людей, майже всі з нас студенти. Я з економічного, Владислав Булгаков – із математичного, Володимир Пайда – студент факультету інформаційних технологій, ще в нашій команді студент факультету інформаційних технологій Львівської політехніки Едуард Грабчак та випускник ужгородської ЗОШ № 3 Нікіта Когут. Із деякими ми були знайомі до того, з кимось познайомилися в процесі роботи. Працюємо спільно і всі рішення приймаємо командою. Немає керівника чи головного – ми всі рівноправні.

  • Для кожного закладу потрібно індивідуально розробляти обслуговування сервісу чи створювати окремий додаток? Як це працює?

– У нас є сайт, на якому власник закладу чи його представник реєструється і вносить інформацію про свій заклад: графік роботи, меню з фотографіями і описом, координати встановлюються автоматично. Далі відповідно до кількості столиків заклад отримує QR-коди. Наліпки потім треба наклеїти на столики – і можна користуватися.

  • Це працює на безоплатній основі, є разовий внесок за покупку чи якась плата за користування?

– Працює сервіс на основі підписки. Якщо заклад бажає спробувати, даємо 2 тижні безкоштовного користування. А далі це коштує долар на день для закладу, в якого є 10 столів. Відповідно якщо столів 20, то це коштує 2 долари за день користування.

  • Уже є якісь заклади, з якими співпрацюєте?

– Уже понад 2 місяці сервіс тестується у DUFFORT. Спочатку влаштували бета-тест, і це було безкоштовно, адже нам дали можливість протестувати програму, а тепер уже користуються на платній основі. Також підключаємо заклад «Хоть Шо», який працює в тому ж приміщенні. Маємо можливість робити коди різних кольорів, тому плутанини не буде.

  • Чи можна це користувати в інших містах?

– Звичайно. Ще плануємо доопрацювати можливість зробити меню інтерактивним: якщо інтерфейс вашого ґаджета англомовний, то меню відповідно буде англійською. Це буде зручно і для туристів, і для представників інших країн. Дубльовану версію меню самостійно вноситимуть адміністратори закладу. Можна зробити автоматичний переклад, хоч навряд він буде коректним. Тому краще зробити все якісно.

Свій сервіс хлопці запатентували і вже через два тижні презентують на загал. Тож коли наступного разу побачите в закладі можливість робити замовлення через QR-код, знайте, що автори цього блага вчаться з вами в одному університеті!

Ксенія Шокіна

Медіацентр УжНУ

Читайте наші найцікавіші новини також у Інстаграмі та Телеграмі

 

11 травня 2019р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів