Понад 40 тисяч – кількість наданих адміністративних послуг у ЦОП Закарпаття

Понад 40 тисяч – кількість наданих адміністративних послуг у ЦОП Закарпаття
У роботі 10-ти Центрів обслуговування платників у Закарпатській області задіяні 73 працівники. Протягом січня-квітня 2019 року вони надали закарпатцям 42 тис. адміністративно-податкових послуг.

 

Зазначимо, що 86,8% послуг платники податків області одержали саме в центрах обслуговування – спеціальних місцях для надання послуг, що забезпечують кращу якість та швидкість їх надання.

Найчастіше фахівці Центрів надавали послугу видачі картки платника податків та надання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків. Протягом перших чотирьох місяців поточного року в ЦОП області видано 22,9 тис. реєстраційних номерів.

Нагадаємо, що Центрами обслуговування платників Головного управління ДФС у Закарпатській області надається комплекс адміністративних, консультативних та інформаційних послуг. Платники без черги, у зручний для них час, мають змогу подати податкову звітність, отримати кваліфіковану консультацію, адміністративні послуги, а в ЦОП м. Ужгорода – отримати ключі електронного цифрового підпису.

Варто зазначити, що ДФС України активно працює над запровадженням нових та вдосконаленням вже існуючих електронних сервісів. На допомогу платникам у вирішенні їх питань можуть прийти такі онлайн-сервіси як ЗІР (zir.sfs.gov.ua) та Електронний кабінет платника (cabinet.sfs.gov.ua).

ДФС у Закарпатській області

Читайте наші найцікавіші новини також у Інстаграмі та Телеграмі

 

11 травня 2019р.
Çàãðóçêà...

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів

Залишити коментар:

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без будь-яких попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані правоохоронним органам, якщо від них надійшов відповідний запит. У коментарі заборонено додавати посилання та рекламні повідомлення!

Необхідні поля позначені наступним символом:*