Київська влада обмежує рекламу алкоголю

У четвер, 15 липня, Київська міська рада затвердила концепцію дій щодо алкоголю і наркотиків, обмеживши рекламу алкоголю в столиці, передають Українські Новини .

 

Прийнята депутатами концепція передбача? обмеження реклами алкогольних напоїв друкованими виданнями, призначеними тільки для дорослих.

Крім того, документ встановлю? правила рекламування алкоголю, які, зокрема, забороняють зображувати позитивні ефекти від вживання алкоголю, залучати молодь до реклами алкогольних напоїв, а також "пропаганду і рекламування алкогольної продукції, що може бути особливо привабливою для дітей і молоді".

Київська міська рада також заборонила організаторам культурно-розважальних акцій залучати виробників алкоголю у якості спонсорів заходів для молоді на території міста і ма? намір підтримувати обмеження на залучення таких спонсорів для спортивних заходів.

Концепція також передбача? жорсткі правила проведення винних і пивних фестивалів.

Крім того, Київрада ма? намір просити Державтоінспекцію і медиків розробити профілактичні програми для водіїв, затриманих у нетверезому стані.

 

16 липня 2004р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів