В Ужгородському університеті вже підбили перші підсумки вступної кампанії-2019

В Ужгородському університеті вже підбили перші підсумки вступної кампанії-2019
Цього тижня офіційно стартувала вступна кампанія. Починаючи з 1 липня вступники мали змогу створювати електронні кабінети, щоб у подальшому з 10 по 18:00 22 липня мати змогу подати заявку до обраного вишу. У читальній залі Наукової бібліотеки УжНУ з початком вступної кампанії запрацював консультаційний пункт, де можна отримати допомогу по створенню електронного кабінету, відсканувати та завантажити необхідні документи. Вступники з радістю користувалися цією можливістю, адже це найкращий спосіб уникнути помилок на даному етапі.

 

Також з 1 липня розпочався прийом заяв до Природничо-гуманітарного коледжу  ДВНЗ «Ужгородський національний університет» на основі базової загальної середньої освіти, який проходив на цьому тижні дуже активно. Всього кількість поданих заяв абітурієнтів склала 301. Це число майже наблизилось до минулорічного кінцевого результату вступної кампанії до коледжу. Наразі прийом заяв до коледжу ще продовжується. «Найпопулярнішими спеціальностями нині є «комп’ютерні науки» - 75 заяв, та «правознавство» - 60 заяв. На інші спеціальності кількість заяв коливається від 24 до 38» - зазначає заступник відповідального секретаря приймальної комісії УжНУ Ярослав  Агій.

Також з 1 липня почалась реєстрація вступників на проходження творчого конкурсу за спеціальністю «Фізична культура та спорт» на місця державного замовлення. Кількість зареєстрованих вступників на творчий конкурс станом 18:00 5 липня склала 52. А відбудуться творчі конкурси для вступників, які претендують на місця державного замовлення –  6, 8 та 9 липня.

Інформаційно-видавничий центр УжНУ

Читайте наші найцікавіші новини також у Інстаграмі та Телеграмі

 

06 липня 2019р.
Çàãðóçêà...

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів

Залишити коментар:

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без будь-яких попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані правоохоронним органам, якщо від них надійшов відповідний запит. У коментарі заборонено додавати посилання та рекламні повідомлення!

Необхідні поля позначені наступним символом:*