Розбили пляшку в магазині? Отримали неякісні послуги? Закарпатцям розкажуть, куди звертатися

Розбили пляшку в магазині? Отримали неякісні послуги? Закарпатцям розкажуть, куди звертатися
Державна установа Закарпатський обласний контактний центр спільно з Управлінням захисту прав споживачів ГУ Держпродспоживслужби в Закарпатській області 26 вересня 2019 року проведуть прийом звернень громадян у телефонному режимі для мешканців Закарпатської області.

 

Державна установа Закарпатський обласний контактний центр спільно з Управлінням захисту прав споживачів ГУ Держпродспоживслужби в Закарпатській області 26 вересня 2019 року проведуть прийом звернень громадян у телефонному режимі для мешканців Закарпатської області.

«Гаряча лінія» діятиме у рамках виконання Плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року та з метою проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи серед населення.

Телефонуйте на обласну «гарячу лінію» за єдиним безкоштовним номером 0 800 501 484. Також надсилайте електронні звернення, перейшовши за посиланням http://claim.carpathia.gov.ua/login_ext.

Дзвінки прийматимуться з 9:00 до 13:00.

Так, мешканці області зможуть отримати роз’яснення та консультації з питань захисту прав споживачів у разі їх порушення. Зокрема, звернемо увагу на рекомендації:

• Щодо проведення гарантійного ремонту мобільних телефонів, холодильників, пральних машин тощо;

• Якщо порушені права при придбанні товарів неналежної якості, а саме взуттєвих виробів, текстильних виробів, верхнього одягу тощо;

• Як діяти покупцю, який випадково розбив чи пошкодив товар у торговельній мережі;

•  Щодо дієвого та необхідного інструменту захисту прав споживачів при складанні Акту-претензії;

• Як отримати якісні та у повному обсязі житлово-комунальні послуги;

• Про гарантії при відключенні споживача від мережі електропостачання;

• При укладенні письмових договорів на надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій;

• Про встановлення лічильників газу, електроенергії, водопостачання. Відповідальність за своєчасне проведення періодичної повірки, обслуговування та ремонту (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки тощо.

Читайте наші найцікавіші новини також у Інстаграмі та Телеграмі

 

25 вересня 2019р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів