Соціально відповідальний бізнес Закарпаття: далека мрія чи вже реальність

Соціально відповідальний бізнес Закарпаття: далека мрія чи вже реальність
В Україні цілком можливо динамічно розвивати бізнес, не відступаючи від європейських принципів його соціальної орієнтації. Це довів багаторічний лідер вітчизняної галузі ритейлу – «АТБ», який системно підтримує воїнів ООС та їхні родини, пенсіонерів, людей з інвалідністю, багатодітні сім’ї, дітей, які потребують термінового лікування.

 

Наприклад, під час благодійної акції «Дерево життя» вдалося зібрати понад 3,5 мільйона гривень. На ці гроші Всеукраїнський фонд «АТБ» закупив новітнє медичне обладнання, яке передав обласним дитячим лікарням Дніпропетровської, Харківської, Одеської, Миколаївської, Херсонської, Київської та Львівської областей. Цього року в усіх супермаркетах «АТБ» стартував новий проєкт «БлагоДій». Його метою також стало збирання коштів для цільової допомоги дитячим відділенням українських лікарень, у тому числі й тим, що працюють на Закарпатті. Мільйонам клієнтів «АТБ» пропонували за невелику суму купити листочок зі схемою оригамі й таким чином підтримати хворих українських дітей. Заклик «АТБ» був почутий – чуйність проявили мільйони громадян, зокрема й мешканці Ужгорода. Сьогодні вже зібрано близько трьох з половиною мільйонів гривень, які незабаром витратять на добру справу.

«Беручи участь у благодійних проєктах компанії «АТБ», які спрямовані на допомогу дитячим лікувальним закладам, кожен покупець торговельної мережі, кожен українець може зробити свій внесок у надання допомоги хворим дітям, подарувати їм надію на здорове й  активне життя», – зазначив Сергій Демченко, директор Всеукраїнського благодійного фонду «АТБ».

Зараз уже цілодобово працюють 1030 дискаунтерів «АТБ». Благодійний фонд «АТБ» регулярно проводить масштабні акції на базі супермаркетів мережі: акумулює зібрані кошти і, додавши гроші, виділені компанією, направляє їх на вирішення найболючіших соціальних питань, зокрема й на Закарпатті.

Дискаунтери  цієї мережі забезпечують якісними продуктами та товарами першої необхідності за мінімальними цінами понад 3,5 млн постійних клієнтів. Компанію «АТБ-Маркет» вважають прикладом ефективного ведення соціально орієнтованого бізнесу. Тільки минулого року  вона інвестувала у соціальні проєкти понад 4 мільйони  гривень.

Вже більш як півтора року «АТБ» спільно з благодійним фондом «Елеос» проводить всеукраїнський проєкт «Не чужі долі»: родини загиблих у бойових діях на сході  нашої країни героїв безкоштовно щомісяця отримують в супермаркетах «АТБ» продуктові набори. Бюджет цієї ініціативи поступово збільшується – зараз він  уже перевищує 100 тисяч гривень на місяць.

Численні підприємства і супермаркети корпорації «АТБ» забезпечують стабільною роботою, пропонуючи конкурентну зарплату, багатьох українських патріотів, які повернулися з війни на Донбасі. Сьогодні в мережі «АТБ» працюють понад п'ятдесят тисяч українців. Цей показник постійно зростає, адже тільки до кінця поточного року мережа поповниться не менш як сотнею нових супермаркетів. Нагадаймо, влітку в нашому Ужгороді на вул. Капушанській, 175а відкрили перший в області супермаркет «АТБ». Загалом від початку року в західних регіонах прийняли перших клієнтів 15 нових дискаунтерів.

Паралельно з розширенням мапи присутності більших масштабів набувають і соціальні програми. «АТБ» доводить, що бізнес може ефективно вирішувати проблеми суспільства і при цьому динамічно розвиватися.

Ольга Мельник

 

04 листопада 2019р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів