Продукція фермерів стане конкурентно здатною

Закарпатський офіс Проекту Аграрного Маркетингу провів тренінг "Післяврожайна доробка продукції. Передовий досвід та новітні тенденції". 7 лютого відбувся тренінг у с. Дідово, Берегівського р-ну (участь у якому взяли виробники с/г продукції Ужгородського, Мукачівського, Берегівського районів) та 8 лютого у м. Іршава (для виробників с/г продукції Іршавського. Хустського, Виноградівського та Тячівського р-ну).

 

Тренінг проводився для виробників с/г продукції, фермерських господарств, представників сільськогосподарських кооперативів
Як відмічають фахівці плодоовочевого ринку, пропозиція на ринку свіжої плодоягідної продукції за останні 4 роки постійно зростає в середньому на 7-10% на рік.
Зростає і попит на свіжі плоди та ягоди. За останні 4 роки рівень споживання свіжої плодоягідної продукції зріс із 31 до 40 кг на особу, що, загалом, є оптимістичним показником. Та, беручи до уваги рівень споживання плодів та ягід у країнах Західної Європи та Північної Америки, що складає в середньому 100-120 кг на особу, та при визначеному мінімальному рівні споживання у розмірі 79 кг на особу, мусимо визнати, що наші показники є цілком недостатніми.
Одним із найбільш сталих каналів дрібнооптового продажу свіжої плодоягідної продукції у світі є супермаркети та магазини зі спеціалізованими відділами свіжої плодоовочевої продукції, кількість яких стрімко зростає щороку та які зацікавлені у заохоченні покупців широким асортиментом якісної продукції.
На тренінгу, виробники с/г продукції мали змогу познайомитись з передовими технологіями після врожайної доробки продукції: забезпечення необхідної якості продукції, пакування, формування товарних партій, сортування, зберігання, пакування продукції, транспортування та ін.
Спеціалісти Проекту Аграрного Маркетингу, в індивідуальному порядку працюватимуть з кожним виробником, по його господарству, покращуючи маркетингову діяльність господарства, впроваджуючи технології зберігання, пакування продукції, тим самим розвиваючи ринок плодоовочевої продукції.

Коваль Олександр
Спеціаліст з маркетингу
Проект Аграрного Маркетингу

 

14 лютого 2006р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів