Ужгородські таксисти поки що можуть працювати по-старому

“Держава, на жаль, бореться з таксистами-підприємцями, які сплачують їй податки, замість того, щоб спільно з громадскістю розробити та прийняти справедливі закони, котрі б врегулювали приватні перевезення і вилучили таксистів-нелегалів з ринку...Ми хочемо чесно сплачувати податки, ми не хочемо знову йти “в тінь”, - йдеться в заяві Профспілки таксистів України.

 

Таксисти зі всі?ї України, з?їхалися в місто Київ з вимогами про скасування законопроекту, який не прийняла Верховна Рада у другому читанні, проте дала згоду на його повторне друге читання. Таксисти вимагали відхилити законопроект народного депутата Дмитра Святаша "Про внесення змін до Закону України "Про застосування ре?страторів розрахункових операцій у сфері торгівлі та послуг", який може призвести до зникнення приватних таксі.

Законопроект встановлю? вимогу про наявність в кожному автомобілі контрольно-касового апарату, а з огляду на те, що таксисти ? платниками ?диного податку, такий облік не потрібен. Це додатковий тягар, який фактично ставить їх під контроль чиновників податкової адміністрації та призводить до протиріччя в законодавстві.
В проекті постанови пропону?ться, зокрема, парламенту скасувати прийняття законопроекту ?4097-1 "Про внесення змін до Закону України "Про застосування ре?страторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", положення якого можуть призвести до соціального напруження серед перевізників. Крім того, доручити уряду та профільним парламентським комітетам провести роботу по вивченню можливих наслідків впровадження в дію цього законопроекту та надати економічне об?рунтування необхідності його прийняття.

Таксисти припинили пікетування.
Нагада?мо, що сьогодні в Україні 90% таксоперевезень здійснюють приватні таксисти. Завдяки впровадженню спрощеної системи оподаткування в середині 90-х років вдалося легалізувати діяльність приватних підпри?мців-таксистів, які зараз чесно сплачують податки. Тому надмірний податковий тиск може призвести до тінізації ці?ї сфери діяльності та повного знищення приватних таксі, або ж до монополізації цього ринку послуг.



 

08 вересня 2004р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів