Сертифікований партнер GOOGLE надаватиме закарпатському бізнесу безкоштовні консультації

Мене дивує те, що Закарпаття вважається одним з найдепресивніших регіонів, адже таких ресурсів не має жодна область в Україні, - переконаний колишній ужгородець, а тепер підприємець з Ізраїлю Євгеній Штерн, засновник міжнародного it-підприємства.

 

Закарпаття межує з 4-ма державами, тут проходять потужні транскордонні шляхи до Європи і водночас прибуток місцевих підприємств є найнижчим в Україні, загальна інфраструктура теж не в найкращому стані. Це треба змінювати і ми докладемо до цього максимум зусиль.

ВІЙНА НЕ Є ПЕРЕШКОДОЮ, ЩОБ БУТИ УСПІШНИМ - ДОВЕДЕНО ІЗРАЇЛЕМ

Саме тому Ви обрали Ужгород для своєї першої філії в Україні?

Я сам народився в Ужгороді. Переїхав до Ізраїлю ще в студентські роки, почав вивчати програмування, основи маркетингу. В середині 2000-х успішно пройшов навчальні курси в Google, які викладалися в ізраїльському офісі компанії. Там зустрів однодумців, свого нинішнього партнера по бізнесу, Євгена Фертіка.

Що ви б могли назвати рецептом свого успіху?

Постійно шукати, шукати і шукати нові шляхи, нових клієнтів, нові можливсті. Кожного ранку я кажу собі: "ні" у мене вже є в кишені, мені нема чого боятися. Максимум, що я отримаю - це "так". Це мій принцип. На початку кар'єри мені вдалося отримати контракт з відомою ізраїльською корпорацією, яка виробляє контейнери і продає їх по всьому світу. Де був я тоді і де ця корпорація? Проте я прийшов на зустріч з радою директорів компанії і зумів їх переконати. Це і є рецепт успіху.

Чи важко вести бізнес в Україні, особливо після Ізраїлю?

В кожній країні є свої труднощі, в Ізраїлі податки теж є високими. В 2010 році ми відкрили філію в Казахстані і я скажу, що і там працювати непросто, хоча в Україні багато хто вважає Казахстан процвітаючою і стабільною країною. Після останньої хвилі девальвації бізнес в Казахстані просто зупинився. Ніхто не знав як далі працювати, за яким курсом вести розрахунки. Була криза, але ми все-одно не здавалися, дзвонили і шукали клієнтів. Пам'ятаю для свого відділу продажів я тоді організував своєрідне "змагання" - отримати не максимальну кількість "так", а максимальну кількість "ні". І це прекрасно, ми не стали здаватися і коли більшість наших колег закрился, ми, навпаки, наростили базу клієнтів і достойно вийшли з кризової ситуації.

СЕРТИФІКОВАНИЙ ПАРТНЕР GOOGLE НАДАВАТИМЕ ЗАКАРПАТСЬКОМУ БІЗНЕСУ БЕЗКОШТОВНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ

Тобто в кожної країни є свої труднощі?

Звичайно. В Казахстані нам було непросто залучити клієнтів через те, що там багато людей взагалі були далекі від інтернету, в багатьох, кому ми дзвонили, не було навіть власного імейлу. Ми просили дати пошту, а нам диктували домашню адресу. В Україні ситуація на ринку навпаки, кардинально протилежна. Велика кількість підприємців уже користувалися контекстною рекламою, пробували самостійно розкручувати бізнес в інтернеті, але через відсутність досвіду отримали дуже невелику віддачу.

Тому саме для українських клієнтів ми проводимо акцію - "Безкоштовний аудит вашого сайту і реклами в інтернеті". Якщо у вас виникли проблеми з сайтом або ви хочете дізнатися, як можна зробити його ще кращим, якщо вам цікаво, як можна знизити вартість кліка і збільшити віддачу від контекстної реклами - ми вам розкажемо. Просто подзвоніть до нашого українського офісу за номером +38 0673644160 або +38 0664384890.

Створення сайтів та реклама в інтернеті є вже заповненою нішею в Україні?

Взагалі не заповненою. Наприклад, я спостерігав таку ситуацію. Кілька днів тому в Ужгороді іноземні туристи шукали на планшеті, де можна взяти велосипед в оренду, і не могли знайти ні одного сайту, який би пропонував такі послуги. Я не міг в це повірити, вирішив перевірити сам. І дійсно, на запит, де можна орендувати в Ужгороді велосипед, перша сторінка Google видає кілька туристичних порталів, кілька новин про те, що в Ужгороді відкрилися велосипедні стоянки і ні одного сайту, де б можна було побачити моделі велосипедів, замовити зворотній дзвінок, заповнити онлайн-заявку, почитати інформацію на англійській мові. Хоча попит на послугу є.

В цьому й проблема місцевого бізнесу - він абсолютно не представлений в інтернеті. Контекстну рекламу замовляють лише потужні закарпатські компанії, які користуються послугами високооплачуваних фахівців. Ми в своїх цінах та пропозиціях більше націлені на малий та середній бізнес, бо віримо, що в епоху інтернету навіть маленький магазинчик на Корзо може стати корпорацією.

Які плани у Вас на майбутнє?

Ми займаємось не тільки розробкою сайтів і рекламою в інтернеті, але й створили CRM-систему Boolba (систему управління клієнтами), яка дозволяє керувати вашим бізнесом і контролювати всіх підлеглих в режимі онлайн. Крім того, у нас можна замовити розміщення сайту на потужних серверах в Ізраїлі і Казахстані. Але це все теми для окремої розмови.

Щодо Закарпаття, то найближчі плани - популяризувати місцевий бізнес, проводити потужні рекламні кампанії для місцевих підприємств на міжнародному рівні, а ближче до зими ми проведемо серію бізнес-лекцій для місцевих підприємців. Тому можна сказати, що плани BarVanet - це надавати послуги преміум рівня за максимально доступною ціною, що і є головним принципом нашої роботи, повідомляє Репортер.

 

11 серпня 2015р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів