Чи сприяє трудове навчання процесу пізнання і самовдосконалення школярів? (ФОТО)

Про це говорили  учасники семінару-практикуму «Організація пізнавального спілкування на уроках трудового навчання», який відбувся на Хустщині.

 

Серед важливих педагогічних завдань, які поставило життя перед сучасною школою, є розробка нових педагогічних ідей та підходів до навчально-виховного процесу, в центрі яких – особистість дитини з її потребами, інтересами та життєвими проблемами, її всебічний розвиток. Учитель трудового навчання – це людина, яка віддає юному поколінню не лише свої знання, досвід, вміння, але й частинку своєї душі. У цьому переконалися учасники семінару-практикуму «Організація пізнавального спілкування на уроках трудового навчання», який відбувся нещодавно на базі Золотарівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, що на Хустщині.

Семінар розпочався презентацією Золотарівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, під час якої Антон Довганич, директор школи, ознайомив присутніх з родзинками та досягненнями навчального закладу.

Учасники семінару відвідали урок трудового навчання у 7 класі «В’язання гачком. Вибір виробу для виготовлення». Тетяна Ковач, учитель трудового навчання, своїм щирим та теплим словом пробуджує перші паростки знань, розкриває неоціненний скарб маленьких дитячих душ, надихає своєю майстерністю на постійне вдосконалення та пошук нових шляхів до вирішення життєвих та ситуативних моментів.

Змістовний майстер-клас «Формування практичних навичок на уроках трудового навчання» провела Наталія Серкез, учитель трудового навчання Копашнівської ЗОШ І-ІІІ ступенів. Педагоги з цікавістю поринули в атмосферу творчої праці, виготовивши витинанку-складанку «Голуб миру».

Віра Браїла, методист РМК, звернула увагу присутніх на те, що трудове навчання – це одна з найбільш інтегрованих дисциплін. У сучасних умовах, щоб зацікавити учня, необхідно використовувати нові, інтенсивні методи і форми передачі знань, застосовувати новітні освітні технології, які направлені на розвиток індивідуальних нахилів і творчих здібностей учнів, практичного їх використання, набуття життєво необхідних загальнотрудових компетенцій, формування пізнавальної самостійної діяльності.

Учасники семінару переконані, що оптимальне поєднання сучасних методів і прийомів роботи, залучення учнів до різних форм практичної і дослідницької діяльності, комплексне використання педагогічних засобів сприяють активному процесу пізнання і самовдосконалення, пише Наталія Серкез, учитель трудового навчання Копашнівської ЗОШ І-ІІІ ст., Хустський р-н.

 

01 грудня 2015р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів