Січневі морози - справжнє лихо для акумулятора вашого автомобіля!

Що можна, а що ні в якому разі не потрібно робити у цей непростий для автівки період.

 

Природа у минулому році довго балувала людей затяжним осіннім теплом и тим більше неочікуваним виявився різкий наступ справжньої сніжної зими. Затріщав січневий мороз, а це вже справжне лихо для автомобільного акумулятора.

"Хрещатик" за допомогою сайту akb-oil.com.ua, зібрав декілька важливих порад що можна, а що ні в якому разі не потрібно робити у цей непростий для автівки період.

Важливі факти зимової експлуатації автомобіля:

- при температурах нижче нуля, ємність будь-якого свинцево-кислотного акумулятора зменшується від 20% до 50%, залежно від віку самого АКБ, його стану і температури навколишнього середовища. Чим прохолодніше на вулиці і чим вік у батареї довший, тим "менше" вона стає.

- напруга на клемах навіть у повністю зарядженому акумуляторі на морозі падає з 12,7 Вольт до 12,4 Вольт. Неприємність полягає в тому, що при такій низькій напрузі в десятки разів збільшується саморозряд (якщо влітку машину можна було залишати на тижні без руху то в морози — на 1-3 дні).

- взимку дуже багато мокрого бруду потрапляє під капот. Перевіряйте чистоту клем і самого корпусу акумулятора - бруд може забити вентиляційні канали, які забезпечують видалення газу, що утворюється в процесі роботи батареї. Також бруд на клемах сприяє їх швидкому іржавінню і як наслідок, збільшується опір в ланцюзі і зменшується площа контакта.

- поїздки коротше ніж півгодини, в зимовий час дуже швидко садять акумулятор через велику кількість включених електроприладів. Тим, хто використовує автомобіль у такому режимі, необхідно раз на 1,5 - 2 місяці його підзаряджати.

- перед настанням зимових холодів обов'язково перевіряйте на сервісі стан свого акумулятора і генератора, щоб бути впевненим у їхній справності.

- бажано експлуатувати машину щодня і не допускати перерв більш ніж 1-2 дні, особливо якщо авто ночує на вулиці. Якщо машина буде стояти без руху на строк довший, то рекомендується в таких випадках забирати акумулятор у тепле приміщення. Для тих, у кого машини перебувають в гаражах, зніміть як мінімум клему з АКБ.

Що взимку з акумуляторною батареєю робити категорично НЕ МОЖНА:

- заводити авто і гріти мотор на холостих обертах, якщо ви не їздите взимку.

Чому: таким чином акумулятор гине набагато ефективніше, ніж якщо б він просто простояв у цей час.

- прикурювати та їздити на акумуляторі, який "сів" практично в нуль.

Чому: мертвий АКБ і генератор.

- акумулятор, який ви принесли додому, відразу ставити на зарядку. Потрібно дати йому відігритися годин зі п‘ять.

Чому: або вибухне, або просто трісне і будете думати як прибрати з підлоги сірчану кислоту.

- залишати розряджений акумулятор на морозі.

Чому: вода в електроліті замерзне, а свинцеві пластини обсипляться. Доведеться купити новий акумулятор, а старий здати на утилізацію.

 

04 січня 2016р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів