Зовнішній рекламі в Ужгороді бути, але не «продовженій», а «наданій»

Зовнішній рекламі в Ужгороді бути, але не «продовженій», а «наданій»
Понад два мільйони гривень надходжень у міський бюджет складають доходи від розміщення зовнішньої реклами.

 

Про це сьогодні, 13 квітня, під час засідання виконавчого комітету Ужгородської міської ради повідомив мер Ужгорода Богдан Андріїв.

Під час обговорення проектів рішення про продовження дозволів на розміщення зовнішньої реклами деякі підприємці обурювалися через те, що не можуть отримати дозвіл, хоч заяву подавали рік тому. Начальник управління правового забезпечення Ужгородської міської ради пояснила, що у зв’язку з новою Постановою Кабміну міська рада не може продовжувати дозволи на зовнішню рекламу, а тільки надавати їх. У зв’язку із невиясненими питаннями ще під час попереднього керівництва  міської раду, усі «рекламні» рішення відправили на до вивчення. Крім того, Богдан Андріїв запросив на окрему зустріч усіх підприємців, які займають розміщенням зовнішньої реклами в Ужгороді. Зустріч запланована на п’ятницю, 10.00.

Мер також запевнив підприємців, що ситуація буде вирішена. 

 

13 квітня 2016р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів