Власники ужгородського секс-шопу тестують те, що продають, на собі

Власники ужгородського секс-шопу тестують те, що продають, на собі
Інколи магазини, в яких скуповуються ті чи інші товари, є певним показником статусу. В розмові одні не забудуть підкреслити, що оцю сукню купили в дорожезному бутіку – цим підкреслюється власна платоспроможність. Інші тихенько повідомлять, що придбали джинси в стоковому – пишаючись тим, що вміють раціонально витрачати гроші. А хтось скаже прямо, що приодягнувся в «секонді» чи на ринку: мовляв, часи важкі, тож нема чого соромитися і «понтуватися».

 

Але є в Ужгороді такі торгові точки, після відвідин яких покупці, а то й постійні клієнти не дуже й то розповідають про новенькі придбання або ж побачені новинки. Це – магазини інтимних товарів, частіше їх називають «секс-шопами».

Чи вистачає клієнтури в таких закладах, як зустрічають тут клієнтів, чим можна «розжитися», та про багато чого іншого – наша розмова з власником саме такого магазину, що розташований в доволі непримітній будові на вул. Мукачівській в Ужгороді.

– Коли і як виникла ідея розпочати бізнес саме цього спрямування?

– Ми працюємо вже вісім років. Ідея виникла досить випадково, коли ми з дружиною вивчали ринок і відзначили, що саме інтимних товарів в Ужгороді не продають… Ото й взялися. Конкуренції до цього часу не так вже багато – є ще один секс-шоп на вул. Швабській, і все. На все Закарпаття, до речі. Колись був магазин в Мукачеві, пробували працювати на ринку по вул. Краснодонців та в інших місцях – але щось у них не пішло…

– Напевно, найбільший конкурент – Інтернет? Там якось полегше з анонімністю…

– Так, Інтернет дійсно головний конкурент. Проте є й мінуси – вже неодноразово були випадки, коли отак анонімно клієнтам присилали браковані речі. Або такі, що не підходять. Одна справа побачити щось на картинці, інша – потримати в руках і придивитися. Тому маємо своїх клієнтів, які раніше спочатку замовляли в мережі, а після цього прийшли до нас. Згадую, як нам запропонували виставити на продаж один товар, що придбали в Інтернеті. Ми категорично відмовилися, це абсолютно виключено.

– При такій спеціалізації, можливо, дається взнаки і заважає наш закарпатський менталітет? Вважається, що у нас люди більш консервативні…

– Аж ніяк. При всіх інших рисах, ми – західна область. Ми – регіон, що наближений до Європи, наші люди часто їздять за кордон. І нормальне, спокійне ставлення до цілком природніх людських потреб переноситься і до нас. Ми ж відкрили магазин не в далекому селі, а в сучасному обласному центрі. Цим все сказано.

– Тобто, нестачі в клієнтах не відчуваєте?

– Скажімо так – у своєму виборі бізнесу ми не розчарувалися.

– А не важко працювати – суто в психологічному аспекті?

– Жодних незручностей. По-перше, ми свідомо обрали цю нішу. До того ж, ми навіть їздили на семінари в Києві, на спеціалізовані курси.

– У вас доволі широкий асортимент. Що з нього продається найкраще?

– Раніше непогано йшла білизна. А тепер в першу чергу «розлітаються» лубріканти (змазки), пролонгатори для чоловіків та іграшки, аксесуари…

У цей момент я згадав анекдот: Голова колгоспу поїхав у столицю, і там відвідав секс-шоп. Коли приїхав, півсела зібралося, щоб почути подробиці.

– Йо-йо, якбисьте знали, що вони там понапридумували… Навіть великі жони гумійові, навіть вшиткоє мавуть, оби їх хосновати…

– Нно, сятив би ся… А хлопи гумійові суть? – цікавляться жінки…

– Хлопів не бачив. Айбо запчастин до них море, весь бовт закладений.

– А який товар найдорожчий, найексклюзивніший?

– Є така іграшка – «We-Vibe», модель елітного бренду. Коштує близько 3000 гривень.

– Кого можна назвати вашою «цільовою аудиторією»?

– Переважно молодь, старші люди ставляться більш консервативно, проте також не оминають. Хоча ця пересторога зайва і нелогічна – саме еротичні іграшки, аксесуари, препарати допомагають урізноманітнити стосунки тим, у кого з’явилися ознаки сексуальної одноманітності і навіть розчарування.

– Можете щось розповісти про найстарших клієнтів?

– Є такі! Нашому найстаршому (і, до речі, постійному клієнту) – 85 років. Активний і життєрадісний чоловік. Нещодавно придбав собі ляльку, інколи бере натуральні аналоги «віагри» тощо. Каже «сьогодні хочу добре повеселитися». Чесно кажучи – за нього можна порадіти.

– Ви надаєте якусь гарантію на свою продукцію?

– Ні, цього не може бути. Це – матеріали інтимного користування, тому про ремонти, гарантії тощо мова не йде. Хоча є окремі елітні виробники (напр. Lelo), котрі настільки впевнені в якості своєї продукції, що оголошують на неї багаторічну гарантію. Але це роблять тільки самі фірми і виключно у вигляді заміни аксесуару. Але й ціна на таку продукцію захмарна, мова вже про десятки тисяч гривень.

– А якщо ваш клієнт забажає саме таку модель?

– Замовимо і привеземо, без проблем…

– Кажуть, в багатьох підприємствах діє правило – персонал має використовувати бренд, який представляє: ділер «Шкоди» мусить їздити на «Шкоді», менеджер «Apple» зобов’язаний говорити по iPhone, а власник «Дастору» в принципі не може купляти харчі в «Сільпо». Як з цим у вас, тестуєте продукцію?

– Так, інколи використовуємо. Проте «без фанатизму» (сміється).

– Якось чув, що переважна більшість клієнтів секс-шопів купує товари, особливо іграшки, «в подарунок» комусь іншому, неодноразово на цьому наголошуючи.

– Саме так! Абсолютна більшість, крім, мабуть, постійних клієнтів, купляють іграшки і аксесуари для «мальчишника-дєвішника», для кума, для колеги, для свата, на прохання дальніх друзів тощо. А потім інколи приходять подякувати і вибрати щось наступне… (сміється). Ну, ми ці правила гри приймаємо.

– І часто дякують?

– Та буває… Якось прийшла жінка, жалілася, що з часом повністю втратили з чоловіком інтерес до сексу. Довго підбирала, придбала досить відверту, яскраву білизну. Потім приходила і розповіла, що ефект вражаючий, чоловік абсолютно іншими очима почав на неї дивитися. Каже, «ніби молодість повернули».

Звісно ж, через доступність сайту для неповнолітніх читачів ми не будемо публікувати фоторепортаж з цього цікавого магазину. Проте, якщо вам вже виповнилося 18 років, спробуйте самі зазирнути і роздивитися. І при цьому зовсім не обов’язково вигадувати потреби кума або свата. Ми ж дорослі люди і маємо повне право на цікавість, різноманіття і задоволення…

Костянтин Черкай   korzonews.info

 

 

25 квітня 2016р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів