Бути уважнішими просять покупців електронних квитків в Укрзалізниці

Бути уважнішими просять покупців електронних квитків  в Укрзалізниці
Для уникнення непорозумінь «Укрзалізниця» закликає пасажирів при купівлі квитків уважно ознайомитися з інформацією, зазначеною в них.

 

Зокрема, у квитках чітко вказані номер поїзда, станція відправлення та призначення, вагон, місце, дата відправлення, ім’я та прізвище пасажира, який має право на проїзд. У квитках, придбаних через інтернет, також зазначена інформація щодо необхідності їх обміну у залізничній касі.

При оформленні проїзних документів через інтернет пасажир отримує посадочний документ, який необхідно роздрукувати на папері або зберегти на електронному носії. Посадочний документ є підставою для проїзду без звернення у квиткову касу. Контроль посадочного документу здійснюється зчитуванням QR-коду засобами мобільного терміналу контролю документу.

Посадочний документ є розрахунковим документом, який може використовуватися для звіту про відрядження.

При оформленні проїзду через інтернет на поїзди, на які не здійснюється оформлення електронного квитка (міжнародного сполучення з країнами СНД, додаткові та регіональні 800-ї нумерації), пасажиру видається бланк замовлення на друк сплачених проїзних / перевізних документів. Бланк замовлення необхідно надати у квиткову касу материкової частини України для роздруківки проїзних та перевізних документів на бланку встановленого зразка.

При посадці в поїзд окрім квитка потрібно пред’явити документ, що посвідчує особу. При посадці в поїзд окрім квитка потрібно пред’явити документ, що посвідчує особу, з визначеного переліку.

Посадка в поїзд дітей віком до 16 років здійснюється за пред'явленням документів, що посвідчують вік дитини.

При проїзді за пільговими та безплатними проїзними документами пасажири зобов’язані пред’явити документ, що посвідчує право на пільгу.

Військовослужбовці (у період проходження строкової військової служби) здійснюють посадку в поїзд за пред'явленням військового квитка.

Пасажири, у яких ім’я та прізвище в документах не відповідають тим, що зазначені у квитку, не допускаються до посадки в поїзд.

Також при придбанні квитків потрібно уважно перевіряти правильність написання імені та прізвища. Якщо квиток купується через касу, то всі дані потрібно перевірити, не відходячи від неї. У квитках допускається не більше трьох помилок при написанні прізвища та імені пасажира.

Нагадаємо, оформлення проїзних документів через інтернет було впроваджено з кінця 2008 року. Тільки за чотири місяці 2016 року через інтернет зарезервовано та придбано понад 4,7 млн проїзних документів (близько 32% від загальної кількості проданих квитків).

Якщо під час замовлення квитка через сервіс http://booking.uz.gov.ua/ виникли питання, то можна звернутися до служби технічної підтримки (044) 591-19-88.

 

12 травня 2016р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів