До закарпатських доріг треба застосовувати коефіцієнт – щонайменше 1,3

До закарпатських доріг треба застосовувати коефіцієнт – щонайменше 1,3
Утримання доріг у гірській місцевості кардинально відрізняється від рівнинних.

 

На цьому наголосив керівник служби автомобільних доріг Закарпаття Михайло Попович 21 травня під час виїзного засідання бюджетного комітету Верховної Ради України на Закарпатті. За його словами, в області більше 10 тисяч кілометрів усіх доріг і більшість із них – у гірській місцевості, біля річок або ж їх перетинають. Відтак, багато доріг підмивають або й взагалі руйнують річки під час сильних злив, паводків.

Закарпаття також займає друге місце в Україні за протяжністю мостів – 23 тисячі метрів. Багато мостів зроблені на 90%, але не завершені і не введені в експлуатацію. Крім перевалів з іншими областями, на Закарпатті ще й 26 внутрішніх перевалів. Усе це вимагає, вважає Попович, тільки на поточне утримання шляхів, у порівнянні з рівнинними, щодо коштів застосовувати щонайменше коефіцієнт 1,3.

Один із нардепів зазначив, що в цьому році Закарпаття отримало на ремонт доріг чи не найменше коштів, у порівнянні з іншими регіонами – 76 мільйонів, що еквівалентно ремонту заледве 17 кілометрів. Про тому, що капітально не ремонтували дороги області більше 30-40 років.

У 2008-у на ремонт із держбюджету надійшло більше 25 мільйонів доларів. Торік – біля трьох мільйонів доларів, тобто загальна сума впала у вісім разів, а проблеми чи не в стільки ж разів зросли.

За словами Поповича, готова технічна документація на ремонт дороги Мукачево-Івано-Франківськ-Бібрка, оголошено тендер. Про об'їзну біля Берегова мова ведетья з 2002 року, але побудували тільки 2 шляхопроводи, бо після 2008 року грошей не виділялося взагалі.

uzhgorod.net.ua

 

 

24 травня 2016р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів