Свято смаку на Закарпатті

Свято смаку на Закарпатті
Форум “Етно фуд Карпати 2016” відбувся у Перечині.

 

Про це на своїй сторінці усоціальній мережі Фейсбук повідомив Oleksandr Koval.

“Регіональні продукти та виробники от уже останнє десятиліття в Закарпатті стали причиною для візитів не лише туристів, але й фахівців, експертів, для вивчення досвіду, обміну навичками та технологіями. Кожен з них вкладає у свій продукт не лише час, гроші, нерви, але й підтримує традиції, відроджує історію, та прагне донести натуральність смаку. А споживач, вже дає свою оцінку. Можна сказати одне, регіональні традиційні продукти, що виготовляються в Закарпатті вже стали певним брендом, та є бажаними на столах гурманів.

Продукція, яка робиться руками, а сировина без стимуляторів росту, антибіотиків, чи інших хімічних компонентів заслуговує на увагу зі сторони споживача.

Окрім представлення унікальних місцевих виробників,на території Корчма Підкова відбулась презентація виробництва пасти, та страв з часнику (пиріг з часнику та грибів, часникова поливка).

Смакувало морозиво з овочевими смаками (хрін, ягоди) від La Bouchee & Fabbrica Drugetti. Доречі, часник має назву Турянський! Що дуже гарно рекламує край де виготовляється.

Так само, як і вироби з Нижнього Селища, сир: Селиський, Нарцис Карпат та Хуст від Селиська сироварня та мясна група від Еко-ферма “Зелений гай”.

Широкий спектр продуктів представлено Дегустацiйний зал с.Ботар та Медовий дім. Серед перечинських продуктів, окрім часнику були свіжі гливи, унікальні фруктові чіпси та пакування з регіональним брендингом від Оксана Маріаш.

Були й сиропи та соки з Перечина. Представлено лінію вина заводу Котнар.

Окремо слід відзначити, що був гість з Сербії, якій презентував унікальну продукцію: закуска з перцю та палинька.

Між іншим, погодили та прийняли рішення утворити асоціацію виробників регіональних продуктів Закарпаття.

Групи товарів різні, окрім виробників є й місцеві заклади харчування Корчма Підкова Графський Двір La Bouchee & Fabbrica Drugetti, очікується приєднання і підприємств індустрії туризм

За 3 місяці погодили зробити та представити концепцію, наші цінності, принципи роботи. Адже, вже сьогодні є десятки дегустаційних залів, що пропонують місцеві продукти, але не всі вони можуть гарантувати якість та походження продукту. Серед цілей обєднання, передбачається й захист інтересів, гарантування якості продукту.”

 

28 травня 2016р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів