Безкоштовно і для всіх: творці нового бренду Ужгорода розповіли про творчість та розробку нового іміджу міста

Безкоштовно і для всіх: творці нового бренду Ужгорода розповіли про творчість та розробку нового іміджу міста
Креативний директор ініціативи створення бренду міста "Ужгород говорить багатьма мовами" Домінік Левицький та дизайнери-розробники Юрій Тарасюк та Михайло Кляп сьогодні поділилися із журналістами секретами створення нового іміджу Ужгорода та розповіли, як тривав процес і чим надихалися дизайнери.

 

«Ми працювали над ним близько року. Все почалося просто зі спонтанного проекту. Ми вирішили зробити щось круте графічне для власного міста, спробувати свої сили. Коли почали працювати, нам здалося що досить круто виходить і все це переросло із просто логотипа у цілий бренд міста. І, судячи з реакцій, людям подобається», - поділився Домінік Левицький.

При цьому, поки знайшли завершений варіант бренду, хлопці відкинули близько двох десятків інших варіантів логотипу. Дрібніших символів та іконок взагалі було більше сотні. Важливо зазначити також, що під час розробки бренду хлопці працювали виключно на волонтерських засадах, витрачаючи власні кошти та час. Зараз дизайнери заявляють, що результат роботи – відкритий для використання усім бажаючим і всі матеріали вже завантажені на відкриті інтернет-ресурси.

Спілкувалися хлопці також із міським головою Ужгорода стосовно впровадження бренду на офіційному рівні.

«З міськрадою вже спілкувалися. Наскільки ми зрозуміли, то вони відкриті до впровадження цього стилю. Будемо спілкуватися далі, щоб впроваджувати це на офіційному рівні. Наші плани – розвиток цього бренду. Плануємо працювати над брендбуком, покращувати все що є і додавати нові елементи», - пояснив Левицький.

 

uzhgorod.net.ua

 

21 липня 2016р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів