Графік роботи ПрАТ Закарпаттяобленерго
"Карантинні заходи не стосуються роботи ПрАТ «Закарпаттяобленерго»: всі структури товариства працюватимуть у звичайному режимі, бригади працівників обленерго й надалі займатимуться плановими роботами з модернізації ліній електропередач, ТП тощо. Так само за звичайним графіком прийматиме Сервісний центр, що в с. Оноківці Ужгородського району по вул. Головній, 57", - йдеться на сайті товариства.
Аби убезпечити себе та рідних, просимо споживачів користуватися електронними сервісами, зокрема, передавати покази лічильника за допомогою сучасних віддалених сервісів.
Нагадуємо, що вносити показники лічильника можна будь-яким зручним способом:
- через електронну абонентську книжку споживача - https://pay.zakarpat.energy/home
- звернувшись до кол-центру за номером 0-800-5-16-20
- за допомогою операторів мобільного зв’язку: +38 099 010 16 20 (Водафон); +38 067 010 16 20 (Київстар); +38 073 010 16 20 (Лайфселл),
- за допомогою чат-ботів у Viber, Telegram та Facebook Messenger (дивіться інструкцію на сайті за посиланням https://zakarpat.energy/…/chat-bot-dlya-peredachi-pokaziv-…/),
- смс-інформуванням ;
- передачею показників через скриньки в РЕМах.
Інформуємо також, що оплатити рахунки також можна за допомогою Електронної абонентської книжки постачальника універсальних послуг та сервісів «Швидка оплата».
Крім того, віддалено можна замовити і оплатити низку послуг, які надає ПрАТ «Закарпаттяобленерго», зокрема, можна придбати і замовити встановлення тарифного приладу обліку (https://zakarpat.energy/customers/info-for-peoples/ekonomiya-elektroenergii/) чи виконання інших послуг (повний перелік за посиланням - https://zakarpat.energy/services/).
У разі виникнення будь-яких запитань ви завжди можете звернутися до кол-центру ПрАТ «Закарпаттяобленерго», який працює за безкоштовним номером: 0-800-50-16-20.